כך תשיגו את התוצאות העסקיות הטובות ביותר

"בעולם המידע הכאוטי כיום, מינוף טכנולוגיות חדשניות, כגון בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים ואנליטיקה מאפשרות את השגתן של התוצאות העסקיות הטובות ביותר", כך אמר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

אסף בר, מייסד ומנכ"ל איטרניטי. צילום. ניב קנטור

"בעולם המידע הכאוטי כיום, מינוף טכנולוגיות חדשניות, כגון בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים ואנליטיקה מאפשרות את השגתן של התוצאות העסקיות הטובות ביותר", כך אמר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן.
בר דיבר בכנס ISUG 2018, הכנס הארצי השנתי של משתמשי סאפ (SAP) בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בשבוע שעבר באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-1,200 לקוחות החברה בישראל ושותפיה העסקיים. את המליאה המרכזית בכנס הנחה הקומיקאי דודו ארז. בר דיבר במסלול Data Strategy & Analytics, אותו הנחה עמית ברקאי, מנכ"ל iProsis.

בר הציג את הפתרונות של סאפ בענן. כך, הוא הדגים בפני משתתפי המסלול את לוח המחוונים (Dashboard) שנבנה עבור המונדיאל, שמשך הבנייה שלו ארך, לדבריו, שעות בודדות בלבד. לוח המחוונים, אמר, "העניק מידע מעמיק על כדורגל, וזאת בלא כל ידע מקדים, באמצעות שימוש בפלטפורמת הענן של סאפ – וחיבור פשוט לאתר FIFA ולאתרי ספורט אחרים".

"היכולת לבצע הדמיות בין אפשרויות שונות"

לדבריו, "הטכנולוגיות החדשניות מאפשרות את הניראות הדרושה למידע מבוזר ולזיהוי של דפוסים נסתרים. אלו אף מספקות את היכולת לבצע הדמיות בין אפשרויות שונות וכן מסייעות להפניית המשאבים לאזורי ההשפעה העסקית המירבית".

בר הסביר כי "כתוצאה מכך ניתן לייצר תגובה מהירה יותר לשינויים בשוק ולאפשר הנעה של תהליכים עסקיים לכיוון צרכי הלקוח. לעשות יותר עם פחות ולשחרר את זמנם היקר של העובדים לעשייה משמעותית. הדבר מאפשר חוויית לקוח מיטבית – וזאת, בעזרת היכולת לצפות ולהגיב באופן פרואקטיבי לצרכי הלקוח".

איטרניטי מקבוצת אמן, אמר בר, "היא שחקן פעיל מאוד בעולמות סאפ השונים – בענן ומחוצה לו, עם פתרונות של ביזנס אובג'קטס (BO) וניתוח מעמיק".

הוא סיים באומרו כי "העבירו את הכדור אלינו: לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות היום, החלופות לאספקה וניתוח נתונים הן טובות, זולות, מהירות ומקצועיות יותר. כמו כן, בכל הנוגע לתחזוקה ולרישוי של BO חל שיפור משמעותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים