בקרוב: חיפוש ויזואלי בסנאפצ'ט

נתקלתם בפריט או באביזר או שמעתם מוזיקה ורציתם לדעת יותר, שלא לומר - לרכוש את זה ומיד? תכונה חדשה, שמבשלות סנאפ ואמזון ושנחשפת כעת, עשויה לחפש בעבורכם בדיוק את המידע הזה, ואולי אף לאפשר קנייה מהירה בהמשך

סנאפצ'ט? אולי גיים-צ'ט?

חברת סנאפ (Snap), הבעלים של אפליקציית הרשת החברתית סנאפצ'ט (Snapchat), עובדת לפי דיווחים בשיתוף פעולה עם חברת המסחר אונליין, אמזון (Amazon), על תכונה חדשה שתושק בפלטפורמה שלה.

לפי פרסום של המגזין Android Headlines מיום ב', מדובר על תכונת מצלמה שתדע, כך לפי התכניות, לזהות אובייקטים בתוך האזור שאותו לוכדת המצלמה, ולשלוף עובדות עליהם, יחד עם מידע אודותיהם מטעם ענקית הקמעונאות.

חיפוש חזותי או חיפוש מצלמה

הפיצ'ר יזכה ככל הנראה להגדרה "חיפוש חזותי" (Visual Search) או "חיפוש מצלמה" (Camera Search), ועתיד לסייע למשתמשים לבחון ברקודים, אובייקט או מקורות מוזיקה באמצעות המצלמות שלהם, כשלחיצה ארוכה על לחצן המצלמה תביא אותם למידע הקשור אל התוכן המבוקש.

לפי הדיווח, בשלב זה השותפות מתייחסות אל התכונה באופן פנימי בשם הקוד "נשר" (Eagle), והמידע עליה נחשף עקב פרטים והפניות שנמצאו בתוך הקובץ העדכני ביותר הזמין לציבור של חבילת מוצרי APK (ר"ת Android Package Kit) שפורסמה מטעם חנות Google Play.

מלבד אמזון, בשירות החיפוש ישולבו ככל הנראה גם מספר שותפים אחרים, כמו למשל שאזם (Shazam), שירות זיהוי המוזיקה הנמצא בבעלות אפל (Apple), שכבר פועל במשולב עם סנאפצ'ט.

הדיווח מציין כי למרות שנראה שפרויקט Eagle Eye של סנאפצ'ט נמצא בפיתוח כבר זמן מה, ושרק כעת הפרטים הבסיסיים עליו דולפים לראשונה לתקשורת, קשה לומר עד כמה התכונה מפותחת כבר, מה היקפה ומרחב הפעולה האפשריים שלה, או מתי ייתכן שנראה אותה מצטרפת הלכה למעשה לאפליקציה, אך צוין כי, על פי המידע שהתגלה עליה, "נראה שהיא קרובה מאוד להיות מוכנה לפריים-טיים".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים