עובדי קליקטייל אספו משלוחי מנות לפורים עבור ניצולי שואה נזקקים

במסגרת הפעילות, שהתקיימה בשיתוף עם ארגון לתת, אספו העובדים כ-100 משלוחי מנות אשר יחולקו לניצולים הנזקקים

מימין: נעמה יגאל; אלה הרכול, צוות אדמיניסטרציה קליקטייל. צילום: יח"צ

לרגל חג הפורים המתקרב, נרתמו עובדי קליקטייל (Clicktale) לסייע לניצולי שואה נזקקים. במסגרת הפעילות, שהתקיימה בשיתוף עם ארגון לתת, אספו העובדים כ- 100 משלוחי מנות אשר יחולקו לניצולי שואה נזקקים.

"אומרים 'משנכנס אדר מרבין שמחה', אך לעשרות ניצולי שואה אין לצערנו את האפשרות הזו והם סובלים ממחסור פיזי ובדידות קשה. אנו מקווים כי הפעילות שלנו מצליחה לתת להם ולו רגע קטן של אור ושמחה", מסרה מיכל גולדשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש בקליקטייל.

"ההירתמות למען הקהילה היא ערך מרכזי בקליקטייל ואנו שמחים שהיוזמות האלה מגיעות לא פעם מהעובדים. פעילות זו לפורים ממשיכה מסורת של התנדבות שלנו בארגון לתת, אשר עושה עבודת קודש בסיוע לאותם נזקקים".

קליקטייל הישראלית מתמחה ב-"שפת הגוף הדיגיטלית" (Digital Body Language) של הגולש באמצעותה יכולים המותגים הגדולים בעולם להבין ולנתח את התחושות והלכי הרוח של הגולשים במהלך הביקור באתר. המערכת מנתחת התנהגויות מודעות ולא-מודעות של הגולש במהלך האינטראקציה באתר, למשל מידת ההססנות בטרם ההקלקה על העכבר, מהירות גלילה (Scroll) ועוד. פענוח שפת הגוף הדיגיטלית נחשב מהלך פורץ דרך בתחום שיפור חווית הלקוח הדיגיטלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים