ווטסאפ: קרסה בדיוק כשהעולם שלח ברכות שנה טובה

בשעות הערב אמש הפסיקה אפליקציית המסרים המידיים לפעול והשאירה יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם כשחצי תאוותם בידם ● בינתיים היא שבה לאיתנה אבל לא בעבור כולם - החברה הודיעה כי חלק ממערכות ההפעלה לא ייתמכו עוד החל מ-31 בדצמבר 2017

בקרוב עם דפדפן. ווטסאפ

אתמול (א') חווה ווטסאפ (WhatsApp) – שירות ההודעות הפופולרי שנמצא בבעלות פייסבוק (Facebook) הפסקה כללית בפעולתו, שנמשכה כשעה. בינתיים הבעיה תוקנה.

"משתמשי ווטסאפ ברחבי העולם חוו הפסקה קצרה היום, שנפתרה עכשיו", הודיעה דוברת החברה לתקשורת בהודעה בדוא"ל.

הסיבה להפסקה לא פורטה ולא ברור אם היא קשורה בכך שרבבות משתמשים בכל העולם היו עסוקים במשלוח אינטנסיבי של ברכות לשנה החדשה במהלך יום האתמול בכלל וככל שקרבה השעה חצות בפרט.

בהודו, השוק הגדול ביותר של היישום, שבו עושים שימוש בשירות כ-200 מיליון משתמשים, מתוך יותר ממיליארד המשתמשים בו בכל העולם, היישום קרס רק לכמה דקות אחרי חצות, מיד עם המעבר לשנה החדשה. משתמשים במדינות אחרות התלוננו גם על הפסקות במדיה החברתית.

2018 – נפסקה תמיכה במערכות הפעלה ישנות

בלי קשר לקריסה, החל מהיום (ב') השירות הפסיק את עבודתו כליל בעבור חלק ממשתמשיו וזאת לנוכח החלטה על ביטול תמיכה במערכות הפעלה שונות.

חברת ווטסאפ הודיעה בעבר כי תפסיק לעבוד על מספר OS לאחר ה-31 בדצמבר 2017, מכיוון שהיא מעדיפה להתמקד בפיתוח לפלטפורמות iOS ואנדרואיד. "לנוכח זה שאנו מסתכלים קדימה לשבע השנים הקרובות שלנו, אנחנו רוצים למקד את המאמצים שלנו על פלטפורמות ניידות שהרוב המכריע של אנשים משתמשים בהן", בישרה החברה בבלוג שפרסמה כבר ב-2016.

המערכות שהתמיכה בהן הסתיימה הן BlackBerry OS ו-BlackBerry 10 וכן מכשירי Windows 8.0 ובמכשירים מבוססי מערכות הפעלה ישנות יותר של Windows.

ווטסאפ נמצאת בחיינו כבר מאז 2009 והיא מוסיפה לשירות לאט לאט עוד ועוד תכונות, כגון הצפנה מקצה לקצה לשיחות וידיאו. בגלל התמיכה חוצת הפלטפורמות שלה, היא הפכה לפלטפורמת ההודעות הפופולרית ביותר בעולם. עם זאת, למרות שיש לה יותר ממיליארד משתמשים, רבים מהם מצוידים בטלפונים ישנים למדי, והשינויים בטכנולוגיה שבכוונתה לבצע מחייבים אותה להתאים תמיכה למכשור מתקדם יותר, בעיקר בכדי לשמור על האבטחה עדכנית ואפקטיבית. "זו הייתה החלטה קשה אבל נכונה, בכדי לתת לאנשים דרכים טובות יותר לשמור על קשר עם חברים, בני משפחה, ואהובים באמצעות ווטסאפ", אמרה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים