CGS ישראל קיבלה את אות הגיוון על שם דב לאוטמן

"בדרג הניהולי יש לנו צבר דור שלישי בארץ, עובד שאמו סחבה אותו על הגב אלף קילומטרים מאתיופיה, ועובדת שהגיעה מרוסיה לפני שנתיים וידעה לומר רק שלוש מלים בעברית: כן, כן, כן", כך אמר מנכ"ל CGS ישראל, עודד שפירא

משמאל לימין: נועם לאוטמן – יו"ר קרן לאוטמן, עודד שפירא – מנכ"ל CGS ישראל, טל ילון – מנהלת הפורום הישראלי לגיוון תעסוקתי, מומו מהדב – מנכ"ל מעלה. צילום: רע קטררו, CGS.

בטקס חגיגי שפתח את מסיבת העובדים השנתית של CGS ישראל, שהתקיימה בסינמה סיטי נתניה, הוענק לחברה אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן, שזו השנה הרביעית שהוא מוענק על ידי ארגון מעלה והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה, ומוקיר פעולות של עסקים המקדמות שילוב ופיתוח כלכלי של אוכלוסיות בתת-תעסוקה. את האות קיבל עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל, מנועם לאוטמן, יו"ר קרן לאוטמן; מומו מהדב, מנכ"ל מעלה; וטל ילון, מנהלת הפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה.

CGS ישראל היא הסניף הישראלי של CGS מארה"ב, ספקית גלובלית של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ. CGS ישראל מספקת לחברות טכנולוגיה מוקדי שירות לקוחות ותמיכה טכנית במגוון שפות על בסיס מיקור חוץ. במרכז התמיכה הטכנית שלה בנתניה מעסיקה החברה כ-60 נציגי שירות המשרתים לקוחות גלובליים, ומספקים תמיכה למשתמשי קצה ולארגונים בישראל ובשבע מדינות דוברות רוסית, שהשתייכו בעבר לברית המועצות.

אות הגיוון נקרא על שמו של דב לאוטמן כהוקרה והערכה לעשייתו רבת השנים לקידום גיוון והכלה בכלכלה ובחברה הישראלית, וכמי שביטא וייצג באישיותו ובפועליו מנהיגות עסקית המחויבת לשוויון וצדק חברתי. החברות שזוכות באות משקפות את העשייה וההתקדמות בגיוון כוח התעסוקה במגזר העסקי בישראל ותורמות ליצירת סביבה רב-תרבותית בישראל.

נועם לאוטמן, בנו של דב לאוטמן ז"ל ויו"ר הקרן, אמר בטקס: "התרשמנו מאוד מההגשה לפרס דווקא על ידי CGS כחברה שאינה גדולה. ניכר שבחברה נעשית פעילות מרשימה הגורמת לכל עובד להרגיש בבית, ואנחנו מעריכים זאת מאוד. דב לאוטמן הקדיש את חייו לתעשייה ולתעסוקה, ולחברה הישראלית על כל גווניה השונים. האות משלב את שני התחומים שבהם הוא עסק, ו-CGS מצטרפת לחבורה מאוד מכובדת של חברות שזכו עד היום באות הגיוון".

בתקווה להצבת סטנדרט לחברות הגדולות במשק

מהדב, מנכ"ל מעלה, אמר כי "הוועדה התרשמה מכך ש-CGS ישראל משקיעה בגיוון תעסוקתי ומציגה כוח אדם מגוון מאוד באופן יוצא דופן לחברה בסדר הגודל שלה, ובהחלט מרשים שהיא זכתה באות הגיוון לצד גופים גדולים במשק הישראלי, כמו חברת חשמל ואסם. בדרך כלל אנחנו רואים מחויבות ופעילות לגיוון בחברות גדולות, והעובדה שחברה יחסית צעירה בישראל עם צוות של כ-60 איש בלבד, מאוד מרשימה וראויה לשבח, והיא הסטנדרט שאנו רוצים שגם חברות גדולות יותר ילכו בעקבותיו".

שפירא, המנכ"ל, אמר כי את החברה מייחד היחס לעובדים: "אנחנו מתייחסים לכל עובדינו בשוויון מוחלט ללא הבדלי דת, גזע ומין, ושמנו לנו למטרה להיות חברה הוגנת בכל הנוגע להתנהלות עם העובדים. אי-אפשר שלא להתפעל מעבודת הצוות שלנו במהלך השנה, שהביאה אותנו להגדלה משמעותית של הפעילות, עמידה בכל המדדים שהלקוחות מציבים, וקבלת פרויקטים חדשים. הכל בזכות העובדים והעבודה המסורה שלהם".

על הגיוון בחברה אמר כי "בדרג הניהולי יש לנו צבר דור שלישי בארץ, עובד שאמו סחבה אותו על הגב אלף קילומטרים מאתיופיה, ועובדת שהגיעה מרוסיה לפני שנתיים וידעה לומר רק שלוש מלים בעברית: כן, כן, כן".

ילון, מנהלת הפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה, ציינה כי CGS אכן משקפת את החברה הישראלית על כל גווניה, ואילו שלי רצון, מנהלת משאבי אנוש ב-CGS ישראל, הסבירה כי "המדיניות שלנו היא גיוס עובדים ללא קשר למין, גיל, דת, מוגבלות וכדומה. חשוב לנו שהעובדים יתאימו מקצועית לתפקיד, וכל השאר שקוף בעינינו. כיום יש לנו עובדים מוסלמים, נוצרים, יהודים חילוניים, דתיים וחרדים, בעלי מוגבלות פיזית ונפשית, יוצאי אתיופיה, יוצאי רוסיה, עולים חדשים שרק עלו לארץ וקלטנו אותם לעבודה מקצועית ועובדים בגילאי 45 ומעלה ואף 65 ומעלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים