מייסד הלייטקוין מוכר את הונו הווירטואלי אחרי רווח של 7,500%

המייסד של המטבע הדיגיטלי החמישי בגודלו בעולם, בשווי כ-320 דולרים ליחידה, לא הפסיק לעסוק במטבע מבוזר שלו, אך החליט לוותר על המטבעות שהיו ברשותו, בכדי למנוע האשמות בדבר הפקת תועלת באמצעות טוויטים או פרסמים ברשתות החברתיות

לייטקוין. אילוסטרציה: BigStock

צ'ארלי לי, מהנדס תוכנה והיוצר של הלייטקוין (Litecoin) – המטבע הדיגיטלי החמישי בגודלו בעולם – אמר כי מכר את כל אסימוני הלייטקוין שלו בימים האחרונים.

"לייטקוין היה טוב מאוד בשבילי מבחינה כלכלית, אז אני מספיק אמיד וכבר לא צריך לקשור את ההצלחה הכלכלית שלי להצלחה של הלייטקוין. בפעם הראשונה מזה יותר משש שנים, אני כבר לא בעלים של אף לא LTC אחד", כתב לי בהודעה ב-Reddit.

"יש לי כל כך הרבה השפעה"

הוא הוסיף והסביר שברצונו להיפטר מהמצב שבו כל פרסום ב-Reddit, ציוץ בטוויטר (Twitter) או הודעה אחרת שלו ברשתות החברתיות, מביאים לתגובה של משקיעים במטבעות המבוזרים ומחשידים אותו כאילו ניסה להרוויח מהדברים בדרך מניפולטיבית.

"יש אנשים שאפילו חושבים שאני קצר ב-LTC! אז במובן מסוים, זה ניגוד אינטרסים בשבילי להחזיק LTC ולצייץ על זה, כי יש לי כל כך הרבה השפעה", הסביר לי.

לי, שהחל את הפעילות ב-לייטקווין ב-2011, אמר כי הוא מכר או תרם את כל אחזקותיו במטבע המבוזר, ומדובר כנראה בהון לא קטן, כיון שככל הידוע הונו של לי צבר זינוק של פי 75% בשנה האחרונה.

לי לא ציין כמה מטבעות הוא מכר או באיזה מחיר. עם זאת, הוא הדגיש שכמות האסימונים שנמכרו היוותה אחוז קטן מנפח יומי ו"לא שברה את השוק".

הלייטקוין נסחר בכ-320 דולרים לאסימון היום (ה') כששווי השוק הכולל של המטבע הווירטואלי מגיע ליותר מ-18 מיליארד דולר, כך על פי נתוני CoinMarketCap. המטבע ירד החל משעות הצהריים של אתמול (ד') מ-350 דולרים ליחידה ל-300 בלבד אבל היום כבר התאושש והחל לעלות בחזרה.

"זו בהחלט תחושה מוזרה, אבל גם איכשהו מרעננת. אל תדאגו. אני לא מתפטר. אני עדיין מבלה את כל זמני בעבודה על לייטקווין. כאשר לייטקווין יצליח, עדיין אתוגמל בדרכים רבות ושונות, פשוט לא ישירות באמצעות בעלות על מטבעות", אמר לי.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים