גוגל מוסיפה מענה ישיר להודעות מידיות בלפטופים

בעלי מחשבי Chromebook שיקבלו הודעת טקסט באחד משירותי המסרים המידיים יוכלו לענות עליה ישירות דרך המחשב הנייד, בלי לפתוח את היישום, אם כי באופן מעט מסורבל ● כרגע האפשרות קיימת רק בגרסת הבטה

Chromebook. צילום: BigStock

גוגל (Google) ממשיכה לסגור לשיעורין, ובמנות קטנות, את ההפרשים בין מערכת ההפעלה שלה למחשבים ניידים, Chrome OS, לבין האנדרואיד (Android) – מערכת ההפעלה המובילה של לטלפונים חכמים. לאחר שהתחילה לאפשר להריץ אפליקציות אנדרואיד בסביבת Chrome OS, במקביל היא גם מייבאת אליה כמה תכונות.

אחת התכונות החדשות, שכרגע כלולה רק בגרסאות הבטה של המערכת, היא אפשרות לענות להודעות ישירות מתפריט ההתראות, וזאת מבלי צורך לפתוח את האפליקציה הייעודית במלואה. מדובר בעיקר באפליקציות של שיחות מידיות, או כאלה ששולחות ומקבלות הודעות טקסט.

זהו תהליך שכבר מוכר זמן רב למשתמשי האנדרואיד, והוא מאפשר למי שרוצה בכך לענות ישירות להודעות שמתקבלות, לדוגמה, בוואטסאפ (WhatsApp) או ב-Hangouts וכדומה.

כרגע עדיין, כאמור, מדובר בתכונה ניסיונית בעבור משתמשי מחשבי ה-Chromebook, וגוגל מזהירה שמדובר בינתיים בעבודה רבה. למעשה, נכון לעכשיו עדיין אין אפילו כפתור 'שליחה' שצמוד לשדה שבו כותבים את התשובה במהירות, ויש ללחוץ על Enter בכדי לשלוח את ההודעה, במקום להשתמש בעכבר.

כמו כן אין עדיין צפי למועד שבו תצורף התכונה החדשה הזו לגרסה היציבה של Chrome OS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים