לכבוד חגיגות העשור: אמזון עושה רענון משמעותי לאפליקציית Kindle

המראה החדש, לפי החברה, מתרכז בספרים ובקריאה, מציע תפריטי ניווט וחיפוש חדשים, שהינם גם נגישים יותר ומאפשרים למשתמשים גם לחזור לאחר השימוש בהם במהירות למצב קריאה

חוגגים ומשתפצרים. Kindle

אמזון (Amazon) מציעה רענון משמעותי לאפליקציית Kindle שלה המיועדות לשימוש עבור מי שרוצה לרכוש ממנה ספרים אלקטרוניים ומשתמש בטלפון אנדרואיד או iOS.

המראה החדש, לפי החברה, מתרכז בספרים ובקריאה, מציע תפריט ניווט וחיפוש חדשים, שהינם גם נגישים יותר ומאפשרים למשתמשים גם לחזור אחרי השימוש בהם במהירות למצב קריאה.

בין התכונות החדשות, שחלקן זמינות בינתיים רק בגרסת ה-iOS אך בקרוב מאוד גם בגרסת האנדרואיד, ניתן גם למצוא תוספת של לשונית חדשה שמשלבת באפליקציה גישה מלאה לקהילת הקוראים החברתית, Goodreads, אותה רכשה אמזון לפני מספר שנים. ניתן יהיה לעקוב במסגרת האפליקציה אחרי רשימות קוראים של חברי הקהילה, לעקוב אחר תגובות ולהגיב להן, לכתוב הערות על ספרים, וכן לקבל המלצות קריאה מכאלה שהמערכת מזהה כבעלי טעם דומה.

כמו כן תכלול האפליקציה פס תפריט תחתון שיאפשר לקוראים לעבור בקלות בין מצב מסך בהיר למסך כהה, קרי מסך שמתאים לקריאת לילה, וגם יציע אייקון של הספר האחרון שקרא המשתמש.

העדכון החדש מגיע במסגרת חגיגות העשור להשקת מכשיר ה-Kindle הראשון בידי אמזון. במסגרת האירועים הללו גם ערכה החברה מספר ימי מכירות בהם העניקה הנחות למוצרים שונים, שחלקם כבר נושאים את הלוגו החדש של Kindle שגם יחליף את האייקון החדש של האפליקציות.

בנוסף בסוף החודש יתחילו המכירות של מכשיר ה-Kindle החדש, Oasis שהוא הראשון של החברה שתומך בתקן IPX8 כך שניתן להרטיב אותו למשך זמן קצר בלי שייגרם לו נזק. מחירו יהיה 249.99 דולרים והוא כבר ניתן להזמנה בחנות החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים