SUSE תשתף פעולה עם סאפ במערכות הפעלה לענן

במליאת הפתיחה של כנס SUSECON 2017, המתקיים בימים אלה בפראג, אמר תומס די ג'יאקומו, CTO החברה, כי "הלקוחות מצפים לרמה גבוהה של אמינות, סקלביליות וביצועים"

ד''ר תומס די ג'יאקומו, ה-CTO של SUSE. צילום: ניב קנטור

SUSE הכריזה בכנס SUSECON, המתקיים בימים אלה בפראג שבצ'כיה, על כך שמערכת ההפעלה שלה בקוד פתוח תריץ כעת גם יישומים לארגונים גדולים מבוססי סאפ (SAP).

מערכות SUSE OpenStack Cloud ו-SUSE Enterprise Storage יהוו מרכיבים חיוניים בפלטפורמות הענן ובדטה סנטרים המיישמים מערכות SAP. מערכות אלה יספקו שירותים ברמה הנדרשת לארגונים גדולים להרצת יישומים קריטיים.

SUSE OpenStack Cloud היא מערכת אוטומטית שמאפשרת לארגונים להטמיע ולנהל סביבות ענן מרובות היפרוויזורים. SUSE Enterprise Storage היא מערכת לאחסון מוגדר תוכנה, שמאפשר לשדרג את מערכות האחסון תוך שימוש בשרתים ובמערכות אחסון מהמדף.

הפלטפורמה הטובה ביותר בקוד פתוח להפעלת יישומי, שירותי ועומסי SAP

"הלקוחות מצפים לרמה גבוהה של אמינות, סקלביליות וביצועים, ו-SUSE עבדה בצמוד עם סאפ בכדי להבטיח ש-SUSE OpenStack Cloud ו-SUSE Enterprise Storage יספקו ביחד עם פלטפורמת הענן של סאפ בדיוק את זה", אמר תומס די ג'יאקומו, מנהל הטכנולוגיות הראשי של SUSE.

"השורשים המשותפים שלנו הם עמוקים, והתחילו משיתוף פעולה בין SUSE Linux Enterprise Server ליישומי סאפ בסביבת Linux. המטרה של SUSE היא להמשיך להיות ספקית הפלטפורמה הטובה ביותר בקוד פתוח להפעלת יישומי, שירותי ועומסי סאפ", אמר.

חברה מתרחבת בתנועה

נילס בראוקמן, מנכ"ל SUSE, אמר במליאת כנס SUSECON 2017 כי החברה רשמה צמיחה עצומה. "בשנה שעברה רשמנו צמיחה בהכנסות בשיעור של 21% והייתה זו צמיחה רווחית. אנו צופים הצלחה גם בהמשך, כאשר SUSE היא חלק מספינת אם ענקית – מיקרו פוקוס (Micro Focus) שהיא ספקית התוכנה העצמאית השביעית בגודלה בעולם – בזכות השלמת רכישת חטיבת התוכנה של HPE שהסתיימה החודש".

נילס בראוקמן, מנכ"ל SUSE. צילום: יח"צ

נילס בראוקמן, מנכ"ל SUSE. צילום: יח"צ

"רשמנו השנה יותר עסקאות של מעל מיליון דולר מאשר בעבר. המשמעות היא שחברות גדולות רואות ב-Linux חלופה מתאימה ליישומים ארגוניים כבדים", אמר בראוקמן מעל במת מליאת הכנס.

"אז מה זה אומר בשביל SUSE?" הוא שאל וענה כי "מבחינה מבצעית, הדברים נשארים פחות או יותר אותו הדבר. אנחנו עדיין הולכים לשוק עם המותג שלנו וצוותי הפיתוח שלנו. מצד אחד, אנחנו יכולים להמשיך את המבנה העצמאי שלנו, המאפשר לנו להיות זריזים בהסתגלות, בקבלת ההחלטות ובהשקעה נכונה להצלחה", אמר.

"יחד עם זאת, נהנה מסדר גודל של ארגון גדול יותר וכך נוכל לשגשג עוד יותר. להיות חלק מקבוצה גדולה יותר גם מאפשר ל-SUSE להשקיע בהתרחבות. למשל, במהלך השנה האחרונה הוספנו לארגון יותר מ-300 איש", אמר בראוקמן. "כל זה מאפשר לנו להיות חברה בתנועה".

"חופש הבחירה – היתרון האמיתי של קוד פתוח"

"התוספת של מוצרים חדשים פירושה הוא כי SUSE מסוגלת להציע מגוון שלם של פתרונות המאפשרים ללקוחות להיות יותר זריזים הן בהתאמת ה-IT הארגוני והן ביישומים בשטח. קוד פתוח הוא מנוע חדשנות אמיתי מאחורי הרבה מגמות חדשות במרכז הנתונים של הארגון", הבהיר.

"חשוב מאוד להדגיש כי המחויבות החזקה שלנו ובסיס הפעילות שלנו בתחום הקוד הפתוח נשארו בעינם. עשינו זאת כבר 25 שנה ואנחנו אחד מחלוצי הקוד הפתוח ומנהיגי הקוד הפתוח למפעל", קבע בראוקמן.

לדבריו, SUSE תמשיך לתמוך בקוד פתוח "פתוח". "אנחנו רוצים לעסוק בקוד פתוח לא רק כדי לצמצם את הזמן ואת העלות של הגעת המוצר לשוק, אלא גם רוצים לבנות את הפתרונות הטובים מסוגם ולאפשר ללקוחות ארגוניים גמישות והתאמה דרך חופש הבחירה. בשבילנו זה היתרון האמיתי של קוד פתוח".

במהלך הכנס החברה גם חזרה על מחויבותה לשותפויות טכנולוגיות, ולפיתוח המערכת האקולוגית שלה. "SUSE מתחייבת לאיכות, במוצרים שלנו ובשותפויות שלנו", הבטיח בראוקמן לקהל שומעיו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים