אינטל משנסת מותניים ונכנסת חזק לעולם הפוטבול

טכנולוגיית ה-freeD של החברה נוסתה בעונה שעברה בשלושה מהאצטדיונים של ליגת ה-NFL ● כעת תותקן לקראת העונה הקרובה בעוד שמונה אצטדיונים, כולל זה של האלופה המכהנת - ניו אינגלנד פטריוטס

איפה שרק רוצים לראות. NFL. אילוסטרציה: BigStock

שיתוף הפעולה בין אינטל (Intel) ל-NFL מתרחב. לאחר שטכנולוגיית ה-freeD של החברה נוסתה בעונה שעברה בשלושה מהאצטדיונים של ליגת הפוטבול האמריקנית, היא תותקן לקראת העונה הקרובה בעוד שמונה אצטדיונים, כולל זה של האלופה המכהנת, ניו אינגלנד פטריוטס.

בכל האצטדיונים הללו יוכלו האוהדים לצפות בהילוכים חוזרים מיוחדים, מזוויות שהם יבחרו, כולל ממש מתוך הקסדה של הקוורטרבק, לפי אינטל.

מדובר בטכנולוגיה של ריפליי (RePlay) הישראלית אשר נרכשה לפני כשנה וחצי בידי ענקית השבבים. בכל אצטדיון מותקנות 38 מצלמות באיכות 5K שעוטפות את המגרש ב-360 מעלות. בנוסף מותקנים בכל אתר שכזה שרתים המבוססים על מעבדי ה-Xeon של אינטל שמייצרים במהירות סרטונים באורך של 15 עד 30 שניות שמבוססים על טרה-בייט של נתונים ומסוגלים, כאמור, לספק הילוכים חוזרים בזוויות צפייה ב-360 מעלות.

את הסרטונים הללו ניתן לקראות בזמן אמת באתר הרשמי של ה-NFL, באפליקציה שלהם, וגם בערוץ היוטיוב (YouTube) של הארגון, מעבר לאתרים ולאפליקציות של קבוצות הליגה שמשחקות ב-11 האצטדיונים עם המצלמות הללו. הצופים יוכלו גם לשתף את החומרים הללו ברשתות ועם חברים.

"בהרחבת טכנולוגיית freeD לקבוצות נוספות של ה-NFL אנחנו מאפשרים לאוהדים לראות את כל הצדדים של המשחק ולחיות מחדש את ההתרגשות של הרגעים המשנים את מהלכו", אמר ג'יימס קרוואנה, מנכ"ל קבוצת טכנולוגיות הספורט באינטל.

לדבריו, "במהלך הסופרבול האחרון, האוהדים זכו לחוות מהלך מכריע מנקודת המבט של הקוורטרבק. היכולת לצפות במהלך אחד מזוויות שונות מגדירה מחדש את המשמעות של הצפייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים