פרטנר הכריזה על האצה ויציאה לשלב המסחרי של Partner Fiber

רשת הסיבים האופטיים של החברה מאפשרת מציאות של בית מחובר, עם תשתית מותאמת לגלישה בקצב מהיר במיוחד, המסוגלת לתמוך בעשרות מכשירים מחוברים במקביל - טלוויזיה, מחשב, מוסיקה, יישומי בית חכם, אבטחה ובקרה ועוד

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

קבוצת פרטנר הכריזה היום (ד') באירוע בקרית אונו על האצה בפריסת תשתית הסיבים האופטיים בישראל, Partner Fiber, ועל יציאה לשלב המסחרי של המיזם, שמחוברים אליו כיום כבר כ-30 אלף בתי אב בארץ, שיכולים לקבל גלישה במהירות של עד 1,000 מגה-ביט.

האירוע התקיים בנוכחות שר התקשורת איוב קרא ומנכ"ל המשרד, מימון שמילה. השר קרא ציין באירוע, כי הוא תומך מאוד במדיניות של שיפור התשתיות בישראל, והוסיף כי "אני מחזק ואעמוד לצד כל חברה שתביא לשיפור התשתיות במדינת ישראל. אני קורא לכל החברות להיות בליגה הראשונה. התשתיות היום הן בעיה, וההשקה היום מתחילה את הספירה למעלה".

"בחודשים האחרונים הגבירה פרטנר באופן משמעותי את קצב הפריסה של סיבים אופטיים בתשתיות קיימות בערים שונות ברחבי הארץ, והגיעה לעשרות אלפי משקי בית", ציין איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר.

לדבריו, "מדי יום, עוד ועוד לקוחות פרטיים גולשים על גבי רשת הסיבים האופטיים של החברה בבתים ברחבי הארץ במהירויות של עד 1,000 מגה, לצד המשך גידול בבסיס הלקוחות העסקיים המחוברים לרשת. כחלק מתוכנית הפריסה של פרטנר, בכוונת החברה להכפיל את מספר משקי הבית אליהם מגיעה רשת Partner Fiber עד סוף השנה".

"רשת הסיבים האופטיים של פרטנר מאפשרת מציאות של בית מחובר, עם תשתית מותאמת לגלישה בקצב מהיר במיוחד, המסוגלת לתמוך בעשרות מכשירים מחוברים במקביל – טלוויזיה, מחשב, מוסיקה, יישומי בית חכם, אבטחה ובקרה ועוד".

לקבל גלישה במהירות של עד 1,000 מגה-ביט. צילום: נחמה אלמוג

לקבל גלישה במהירות של עד 1,000 מגה-ביט. צילום: נחמה אלמוג

"תשתית הסיבים האופטיים שהצגנו היום", הוסיף בנבנישתי, "משנה את השיח מחיבור מכשיר לאינטרנט לחיבור הבית כולו לתשתית התקשורת, שהפכה למשמעותית לא פחות לחיינו מתשתיות המים והחשמל".

"תשתית הסיבים האופטיים של החברה תאפשר לנו, כקבוצת תקשורת כוללת, להציע שירותי אינטרנט מהירים יותר בישראל ולהעביר באמצעותה גם שירותים מתקדמים נוספים, כמו שירותי טלוויזיה באיכות גבוהה במיוחד, כמקובל בעולם".

בנבנישתי ציין גם, כי החברה תהיה מוכנה למכור את התשתית לחברות אחרות בעתיד. לדבריו, יש בישראל כ-2.2 מיליון בתי אב מחוברים, והחברה מתכוונת תוך כמה שנים לפריסה מקסימלית, כמובן בתלות בתכנון ובאישורים רגולטוריים הנדרשים על פי תנאי הרגולציה. "כבר כיום הגענו לפריסה גדולה יותר ממה שפרסה אנלימיטד (חברת הסיבים בבעלות חלקית של חברת החשמל) במהלך חמש שנים".

בתוך כך, חשפה פרטנר נתב מתקדם מהדור החדש של הנתבים הביתיים, שיגיע לישראל בחודשים הקרובים, הכולל את כל הטכנולוגיות הזמינות היום לחיבור הבית לגלישה בקצבי הורדה והעלאה של עד 1,000 מגה – מהגבוהים בעולם, Wi-Fi עוצמתי לתמיכה בריבוי התקנים, הגנת סייבר כוללת על הבית, וחיבור לתשתית כפולה – לתשתית קווית של סיבים אופטיים או ADSL (בהתאם לתשתית הקיימת בבניין) ולרשת סלולרית LTE/LTE-A – לגיבוי אוטומטי, שמאפשר חיבור רצוף ללא ניתוקים או תקלות.

הנתב החדש מותאם לבית המחובר תמיד, מאפשר ניהול של בית חכם מרחוק ומכיל יכולות אבחון וטיפול אוטומטי בתקלות רשת.

החברה מסרה, כי לרגל השקת התשתית באופן מסחרי, ייהנו המצטרפים בשלב זה לשירות ממחיר מיוחד למשך שנה: גלישה במהירות של עד 1,000 מגה ב-100 שקלים לחודש (ספק+ תשתית סיבים). לאחר שנה יוכלו לקוחות להמשיך בחבילה זו במחיר המלא של 210 שקלים לחודש, או לבחור בחבילות אחרות, החל מ-99 שקלים לחודש לספק + תשתית סיבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים