"הזדהות ביומטרית – צעד מחייב לארגונים בעלי יישומי ווב ומובייל"

"חשוב לארגונים בישראל לממש את הפתרון עם טכנולוגיה ותיקה בעלת ניסיון בתחום כדי להבטיח גם את רמת חוויית הלקוחות שלה וגם את רמת ההבטחה המתבקשת", כך לדברי דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO

06/08/2017 13:46
משמאל: דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO, וקלייב ברק מ-Daon. צילום: יח"צ

נכון להיום בעידן הדיגיטלי, הזדהות ביומטרית חזקה אשר תשפר בוודאות את חווית הלקוחות וגם את רמת האבטחה, הוא צעד מחייב עבור כל ארגון אשר מעניק שירותים ע"י אפליקציות Web ומובייל.

יחד עם זה חשוב לארגונים בישראל לממש את הפתרון עם טכנולוגיה ותיקה בעלת ניסיון בתחום כדי להבטיח גם את רמת חוויית הלקוחות שלה וגם את רמת ההבטחה המתבקשת.

Daon היא ספקית של פתרונות ביומטריים לאימות ואבטחת זהות והיא חלוצה בשיטות המשלבות, בצורה מאובטחת ונוחה, יכולות זהות וביומטריה במספר רב של ערוצים.

Daon מאפשרת ללקוחותיה ולמשתמשים שלה לבחור את השיטה או שילוב של שיטות במטרה לענות על צרכיהם והעדפותיהם בצורה הטובה ביותר.

ההיצע של Daon כולל פתרונות לאימות נייד ופתרונות ביומטריים לניהול זהויות עם פריסות הכוללות אימות תשלומים, בנקאות דיגיטלית, ניהול גבולות, הגירה, אישורים לעובדים, תעודות זהות, דרכונים, רישיונות נהיגה, רישום בוחרים, אימות מוטבים, ואימות ענן. מידע נוסף ניתן לראות באתר.

מערכת IdentityX של Daon ממנפת את החידושים השונים בטלפונים חכמים, טאבלטים והתקנים ניידים מהדור החדש ומשלבת טכנולוגיות שונות כגון זיהוי פנים, קול, טביעת אצבע, מיקום ועוד, ובכך משפרת את חוויית הלקוח. יחד עם זה הפתרון של Daon משפר משמעותית את רמת האבטחת המידע בעולם הדיגיטל באמצעות שילוב מספר פרמטרים יחדיו (MFA) כדוגמת מיקום, התקן בנוסף לזיהוי הביומטרי.

NessPRO כיום מציעה תפיסה של הגנת סייבר בשם Cyber for C-Level במטרה לאפשר למקבלי ההחלטות לקבל תמונה ולבנות הגנה בשבלים יעילים ובטוחים.

בכל ארגון תחום הסייבר מרובה אתגרים חדשים ומשתנים. מנהלים נדרשים ליציבות קווי העסקים, להגנה מתמדת על נכסי הארגון ועמידה בדרישות רגולציה ותקציבים.

המטרה לפרוש אסטרטגיות חשיבה שונה שיתמכו בקבלת החלטות להגנת הסייבר הכולל  זיהוי תקיפה, תפעול אירוע וניהול המערך כולו.

הכותב הינו מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים