אחרי הכישלון בשיקגו: אירועי Pokémon GO באירופה נדחו

ניאנטיק, היצרנית, החליטה לדחות אירועים שתוכננו בצרפת, ספרד וגרמניה, עקב כישלון פסטיבל הפוקימונים בשיקגו בשבוע שעבר, שגרם למפח נפש לשחקנים שהגיעו אליו מרחוק ואפילו להגשת תביעה ייצוגית נגדה

חדשות טובות. Pokémon GO. אילוסטרציה: BigStock

על הנייר, הרעיון נשמע מוצלח במיוחד – לארגן פסטיבל פוקימונים גדול, שיחזיר את המשחק Pokémon GO לתודעת השחקנים ואולי יעורר שוב את השיגעון הגדול של קיץ 2016. לא רק שארגון Pokémon GO Fest עשוי היה לספק הזדמנות לניאנטיק (Niantic), היצרנית, להדליק עניין מחודש בפוקימון שלה, אלא שבאירוע שכזה תכננה החברה גם להציג את ה-Pokémon האגדי, שהיה אמור להפיח רוח חיים מחודשת במשחק.

אבל תוכניות טובות לחוד וביצועים לחוד. את הלקח הזה למדה על בשרה ניאנטיק בפסטיבל הפוקימון שלה, שנערך בשיקגו בסוף השבוע שעבר. האירוע הפך לבלגן אחד גדול כשחקנים שהגיעו אליו ממרחקים לא היו מסוגלים להתחבר לשרתים של המשחק, ונאלצו לחכות בתור זמן רב ולבסוף לעזוב את האירוע כלעומת שבאו.

חלק מהמשתתפים, למרות פיצויים רבים שכבר קיבלו מהחברה – החזרים כספיים של 20 דולר למשתתף בעבור עלות הכרטיס; מטבעות משחק בערך 100 דולר; ומתנה בדמות ה-Pokémon Lugia לכל משתתפי הפסטיבל הכושל – הגישו נגד ניאנטיק אפילו תביעה ייצוגית בדרישה לפיצוי כספי מוחשי יותר: החזר על כרטיסי הטיסה שנרכשו לאירוע המאכזב.

כעת מסתבר כי עקב האירועים המביכים החליטה החברה שלא להמשיך את הפקת Safari Zone – אירועים שתוכננו להתקיים בצרפת, ספרד וגרמניה ב-14 עד ה-16 באוגוסט. ניאנטיק הודיעה שדחתה את האירועים באירופה וכתבה בהודעה לתקשורת ש-"אנחנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים שאתם מבינים שהעדיפות שלנו היא להבטיח חוויה נהדרת עבור מאמני ה-Pokémon GO באירופה ובכל רחבי העולם".

על מנת לפצות על העיכוב, שחקני Pokémon GO האירופיים יוכלו לתפוס פוקימונים שבדרך כלל לא מופיעים ביבשת למשך זמן מוגבל – בערים מסוימות באירופה.

הדחייה אמנם מתסכלת אוהדי Pokémon GO שתכננו להשתתף באירועים, אבל ניאנטיק פשוט לא יכולה להרשות לעצמה עוד משבר גדול בקשריה עם לקוחותיה אחרי זה האחרון – במיוחד כעת, כשהיא מנסה להחזיר את משחק המציאות הרבודה שלה, שטלטל את העולם רק לפני שנה, לעניינים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים