כיצד שיגע המטבע החדש את כורי הכסף הקריפטוגרפי?

כדי לכרות את המטבע הזה משתמשות החברות בכרטיסי מסך חזקים במיוחד ● לכן כמה מכורי ה-Ethereum היותר גדולים, שכרו לאחרונה מטוסי 747 כדי לבצע הובלות פרטיות של כרטיסים אלו

איפה הכסף? בואינג 747. צילום: RobertS/BigStock

חברות המתמחות בכריית כסף קריפטוגרפי רואות לאחרונה פירות בעמלן, במיוחד לאחר שלתמונה נכנס לאחרונה, באופן יחסי, מטבע חדש בשם Ethereum.

לפי ההערכות נכרים כיום בכל למעלה מ-35 אלף יחידות של המטבע הווירטואלי הזה, וכיוון ששערו עומד כיום על קצת יותר מ-200 דולרים, מדובר בשווי כספי של יותר משבעה מיליון דולר. ביום.

כדי לכרות את המטבע הזה משתמשות החברות, ו/או יחידים, בכרטיסי מסך חזקים במיוחד כשלאחרונה, לאור העובדה שכריית הכסף הקריפוטגרפי שוב צוברת תאוצה, נוצר אפילו חוסר מסוים של הכרטיסים הגרפיים החזקים.

המצב הזה, יחד עם העובדה שכל רגע בו לא מבצעים כרייה נוספת יכול להיות בדיעבד רגע אבוד, גרם לכך שכמה מכורי ה-Ethereum היותר גדולים שכרו לאחרונה מטוסי 747 כדי לבצע הובלות פרטיות של כרטיסי מסך חזקים במיוחד במהירות אל האתרים בהם הם בנו את מערכי כריית הכספים שלהם.

"הזמן הוא קריטי. אנחנו שוכרים מטוסי 747 שלמים כדי לקבל את הכרטיסים בזמן. כל דבר אחר, כמו הובלה באמצעות קווים ימיים, יגרום לנו להפסיד הזדמנויות רבות", סיפר מרקו סטרנג, מנכ"ל של חברת כריית כספים בשם Genesis Mining.

לדבריו, "הזמן מאוד יקר ולכן אנו משתמשים בהובלה הכי מהירה שניתן. העלות של כל יום שלא מבצעים כרייה יכולה להיות אדירה".

כאמור, לאור כמות הכספים שמסתובבת כרגע בשוק הזה, ככל הנראה השכרת מטוס פרטית נראית כהוצאה סבירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים