"אפקון תמשיך להשקיע בתדיראן תקשורת"

"ההיצע שלה מהווה חלק בלתי נפרד מזה שלנו ואנחנו מאמינים בה", אמר ג'רי שנירר, מנכ''ל אפקון אחזקות, בכנס שערכה החברה

ג'רי שנירר, מנכ''ל אפקון אחזקות. צילום: יח"צ

"קבוצת אפקון תמשיך להשקיע בתדיראן תקשורת. ההיצע שלה מהווה חלק בלתי נפרד מזה שלנו", כך אמר ג'רי שנירר, מנכ"ל אפקון אחזקות.

שנירר דיבר בפתח כנס לקוחות שערכה תדיראן טלקום היום (ה'), בהפקת אנשים ומחשבים, באולם האירועים East בתל אביב. באירוע הושקה גרסה 3 של פלטפורמת איוניקס (Aeonix), פרי פיתוחה של החברה.

לדברי שנירר, "אפקון היא חברה ציבורית שפועלת בשני תחומים. האחד הוא פרויקטים עתירי מערכות חשמל, ובתוכן מערכות מתח נמוך, מיזוג אוויר ואינסטלציה. כך, למשל, בימים אלה אנחנו בונים את הקמפוס החדש של אינטל (Intel) בפתח תקווה. זהו פרויקט עתיר טכנולוגיה. המבנה צפוי להיחנך ב-2019 ולהיות הבניין החכם החדש הראשון במדינה. אנחנו אחראים לכל השכל שיהיה בבניין".

"מישור הפעילות השני של הקבוצה הוא זה הטכנולוגי", ציין. "יש לנו שלושה בתי תוכנה, המפתחים טכנולוגיות בארץ ובעולם, כאשר לתדיראן יש חלק משמעותי בזה. כך, למשל, אנחנו מפתחים ומשווקים בארצות הברית מערכות חנייה מבוססות חומרה ותוכנה, ואנחנו אחד משני השחקנים המובילים בתחום".

דימה טאיץ, מנהל מחלקת הפריסייל של תדיראן טלקום. צילום: יח"צ

דימה טאיץ, מנהל מחלקת הפריסייל של תדיראן טלקום. צילום: יח"צ

"יש לנו מחויבות לטכנולוגיות של תדיראן תקשורת", סיכם שנירר. "אנחנו בטוחים במוצר שלה ולכן נתמוך בו, ובחברה, בעתיד".

גרסה 3 של איוניקס

דימה טאיץ, מנהל מחלקת הפריסייל של תדיראן טלקום, הציג את תכונות גרסה 3 של איוניקס. לדבריו, "מדובר במרכזיית תקשורת אחודה, ארגונית, עם היצע יישומים רחב ומובנה, שכולל פתרונות למוקדי שירות. מדובר במערכת אחת שתומכת ב-20 משתמשים, עם יכולת לגדול עד 25 אלף משתמשים. כל זאת, כאמור, על גבי אותה מערכת".

עוד אמר טאיץ, "אנחנו נותנים מענה לגישת Bring Your Own Cloud (הבא את הענן שלך), שמאפשרת להתקין את המרכזייה על כל ענן שהארגון בוחר, ובכך לשמור על גמישות תפעולית מלאה והחלטות כלכליות עצמאיות בארגון".

הוא ציין כי "יתרונות נוספים של המערכת הם השרידות והזמינות שקיימות בתצורת העבודה הזאת, באופן מובנה".

לדברי טאיץ, "על מנת להציע עושר של יישומים חכמים, החברה אימצה ארכיטקטורה פתוחה, המאפשרת אינטגרציה ליישומי צד ג'. כך, יכולים שותפים ולקוחות לחבר את המערכת בהתאמה אישית לצרכיהם". הוא הוסיף כי "כיום ניתן למצוא בין היישומים קונטקט סנטר מובנה, שמאפשר לכל גוף נותן שירות, מכירות ותמיכה יכולת לעבוד בצורה מסודרת, עם מערכת הקלטות ורישום שיחות, שירותי שיתוף ו-ועידה קולית – בווידיאו ואונליין – ותכונות רבות נוספות".

סיפור לקוח: הביטוח הלאומי

טאיץ סיים בתארו סיפור לקוח של הביטוח הלאומי. "מדובר בלקוח ותיק, מרובה סניפים – 74 במספר. רוב מערכות הטלפוניה שם היו אנלוגיות, או דיגיטליות פשוטות, עם מיעוט טלפוניות IP. זכינו במכרז להטמעת איוניקס. אחת מיכולות המערכת היא לחצן חירום לטובת עובדים שחוששים שתופעל נגדם אלימות ברגע נתון. שדרגנו עבור הביטוח הלאומי את תשתיות התקשורת האחודה והעברנו אותן לסביבת IP טהורה, עם יכולות לניהול מרכזי של כל המשתמשים ותועלת של הגדלת פריון העובדים".

אבי זילבר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של תדיראן טלקום, חתם את הכנס בסקירה של תוכניות הפיתוח העתידיות של החברה. זאת, בדגש על קידום היכולות בענן ובתצורות המתאימות ליעילות הנדרשת בעולמות של מפעילי הדטה סנטרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים