"שוק הטלקום מתפתח בקצבים גבוהים – כולל התקשורת האחודה"

"מדובר בשוק של עשרות מיליארדי דולרים ונגדיל את הנתח שלנו בו", אמר משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום

משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום. צילום: יח"צ

"שוק הטלקום מתפתח בקצבים גבוהים, זהו שוק של עשרות מיליארדי דולרים. בתוכו, תחום התקשורת האחודה (UC) ילך ויגדל, ונגדיל את נתח השוק שלנו בו", כך אמר משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום.

מיץ דיבר בפתח כנס לקוחות שערכה החברה היום (ה'), בהפקת אנשים ומחשבים, באולם האירועים East בתל אביב. באירוע הושקה גרסה 3 של פלטפורמת איוניקס (Aeonix), פרי פיתוחה של תדיראן טלקום. השתתפו בו יותר מ-100 נציגים של לקוחות החברה בישראל, ממגוון מגזרי המשק.

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

בדבריו הדגיש מיץ כי "לצד פעילותנו בישראל, האתגר המרכזי שלנו הוא להשוות את צמיחתנו בארץ לזו שבחו"ל – 300% בהודו ו-100% סין. אנחנו רוצים לחבר את ניסיון העבר שלנו עם המומחיות והיכולות של טכנולוגיות העתיד שפיתחנו".

הוא ציין שהחברה פועלת בשוק זה חמישה עשורים. ב-2005 היא פוצלה לשתי חברות והחל מ-2012, שתיהן תחת בעלות קבוצת אפקון. מיץ משמש מנכ"ל שתי החברות האחיות: תדיראן טלקום, היצרן ובית התוכנה, ותדיראן טלקום שירותי תקשורת, האינטגרטור הפועל בישראל. הוא ציין שיש לחברה 100 אלף לקוחות ארגוניים בעולם, מתוכם 1,500 בישראל.

מיץ דיבר על איוניקס ואמר כי "הטכנולוגיה הישראלית שעומדת מאחורי פלטפורמה זו קוצרת הצלחות רבות בסין, בארצות הברית ובמדינות רבות נוספות. כיום אנחנו פועלים ב-41 מדינות, מול יותר מ-200 משווקים, שמשרתים 100 אלף לקוחות, ביותר מ-20 מיליון מבואות (פורטים). חלק ניכר מהם כבר שדרג את מרכזיות הקורל הוותיקות לפלטפורמת האיוניקס המתקדמת".

לדבריו, "איוניקס עברה הסמכות ואישורים, ומוטמעת במגוון מגזרי תעשייה. כך, תדיראן טלקום היא שחקן מרכזי בעולם התחבורה בסין. מרכזיות שלנו מוטמעות במערכות רכבות ב-35 ערי ענק במדינה זו, ובראשן בגוואנג'ו (קנטון) ובשנחאי. אנחנו שחקן משמעותי בקרב ארגוני אנרגיה, תחנות כוח ותחנות אטומיות. באחרונה אף זכינו במכרז בעיר לאקנו שבהודו".

"גרסה 3 של איוניקס, אותה השקנו, היא הגרסה היציבה ביותר של המוצר", אמר מיץ. "היא פועלת בחלקים נרחבים בעולם ומניבה תועלות עסקיות לארגונים".

הוא הוסיף כי "אנחנו מציעים ללקוחות הארגוניים להפוך את מרכזיית קורל הוותיקה כך שהיא תשמש השער לתקשורת הארגונית, ואילו איוניקס תהיה זו שאצלה כל המערכת החכמה – כי היא פלטפורמת תקשורת שמאפשרת לספק מגוון רחב של שירותים. ניתן באמצעות המערכת לפתוח 125 ערוצי תקשורת לשיחות ועידה, בו זמנית. בדרך זו, היא עונה לאתגר של מצבי חירום. יכולת נוספת היא האפשרות לעבור מהרישוי המסורתי למחשוב ענן".

מפת דרכים – עד 2020

עוד אמר מיץ ש-"בנינו את מפת הדרכים של איוניקס עד 2020. היצע המערכות שלנו ללקוחות הארגוניים יושפע ממגמות כמו האינטרנט של הדברים, הצ'טבוטים, הטמעת בינה מלאכותית בסייענים ועוד חידושים דיגיטליים, שיהוו חלק מפתרון התקשורת הארגונית. זאת, כי איוניקס היא מערכת מודולרית. נסייע לשינוע של יותר ויותר נתונים בקצבים מהירים יותר – בפחות זמן".

הוא סיכם באמרו כי "השנה נרחיב את הפעילות שלנו בעולם האיוניקס. כבר כיום אנחנו חווים גידול של 100% בהיקף המכירות לעומת השנה החולפת. ארגונים נדרשים למערכות תקשורת חכמות – וזו החוזקה שלנו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יואל

    חרטא ! תדיראן רק מפטרת חברה שפיספסה את הרכבת עם מוצר כושל ביותר

אירועים קרובים