יואב וילדר מונה למנכ"ל Spinnaker Support ישראל

וילדר מחליף בתפקידו את עוזי דביר, מי שהקים את הסניף של Spinnaker Support בישראל לפני כשנתיים ואשר התמנה בשנה שעברה למנהל מערכות המידע בבית ההשקעות אלטשולר שחם

יואב וילדר, מנכ"ל Spinnaker Support ישראל. צילום: יח"צ

יואב וילדר (44) מונה לאחרונה למנכ"ל Spinnaker Support ישראל ולמנהל איזורי של החברה, שיהיה אחראי, בין היתר, גם על פעילותה של החברה במזרח אירופה ובמרכז-מערב אפריקה.

וילדר מחליף בתפקידו את עוזי דביר, מי שהקים את הסניף של Spinnaker Support בישראל לפני כשנתיים ואשר התמנה בשנה שעברה למנהל מערכות המידע בבית ההשקעות אלטשולר שחם.

קודם למינויו של וילדר לתפקיד, הוא שימש כמנהל גלובלי לשיתופי פעולה אסטרטגיים בחברת הסטארט-אפ גיים אפקטיב (GamEffective) של גל רימון.

ב 18 השנים האחרונות מילא וילדר שורה של תפקידי ניהול בכירים בחברות IT גלובאליות ומקומיות. בין היתר, ניהל וילדר במשך כמה שנים את אחת היחידות העסקיות בנס טכנולוגיות בישראל, ושימש כמנכ"ל WeSell – רשת השותפים המפרסמים הגדולה בישראל.

בחמש השנים שקדמו לכך, שימש וילדר כמנהל מכירות בסניף המקומי של CA ופעל בעיקר מול הסקטור הביטחוני. קודם לכך כיהן במשך שלוש שנים כמנהל המגזר הציבורי בסניף המקומי של ענקית התוכנה אורקל (Oracle) והיה אחראי על הקשר מול משרדי הממשלה ושוק הבריאות המקומי.

בתחילת דרכו הקים וילדר וניהל במשך שנתיים את מגזר הביטחון בכלנית-כרמון והיה אחראי על  המכירות לצה"ל ולגופי הביטחון שמחוץ לצבא.

וילדר הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מטעם המכללה למנהל בתל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים