הכינו עצמכם ליום העצמאות: מדריך האפליקציות הרשמי

בין אם אתם אנשי המנגל, או דווקא מעריצי חידון התנ"ך, ואולי בכלל חובבי אתרים צבאיים ומורשת קרב, אספנו הפעם בשבילכם משהו שיתאים לכל אחד - קצת מזה וקצת מזה, והכל במיוחד ליום העצמאות

עצמאות על רקע משבר הקורונה. מקור: BigStock

אז אתם מאלה שנשארים בבית ביום העצמאות כי אתם לא יכולים לוותר על חידון התנ"ך? או שאתם אולי מאלו שממהרים להיכנס בחמש בבוקר למכונית עם כל הבשרים האפשריים והסובב להם כדי לתפוס מקום באיזו חלקת יער קטנה, חורשה או פינה של כביש לפני שכל עם ישראל יגיע לשם לפניכם? ואולי אתם מאלה שיוצאים באותה שעה אבל מכוונים את החלק הקדמי של המכונית אל עבר אתרי ביקור ובמיוחד אלה הצבאיים?

במה שלא תבחרו, אספנו הפעם בשבילכם משהו לכל אחד, קצת מזה וקצת מזה, והכל במיוחד ליום העצמאות.

סידור ליום העצמאות

ואתחיל במשהו שלא הזכרתי לעיל. לא מעט מבינינו מבלים לפחות חלק מיום העצמאות בבית הכנסת כדי לשאת תפילות מיוחדות לחג הכל כך מיוחד הזה, תפילות ייעודיות לו, כולל גרסאות מיוחדות של תפילות שחרית ומעריב וכן תפילה לשלום המדינה.

האפליקציה "סידור ליום העצמאות" מביאה את התפילות הללו באופן מסודר, מאורגן וברור וכן מוסיפה סרטון על הכרזת המדינה ביום ההוא, ה-ה' באייר של תש"ח, בקולו של דוד בן גוריון. האפליקציה זמינה לאנדרואיד בלבד, אבל היא מוצעת בנוסח אשכנז ובנוסח ספרד.

להורדת נוסח אשכנז, לחצו כאן.
להורדת נוסח ספרד, לחצו כאן.

קופיקו מלך המנגל

אז יצאתם אל הדרך כדי למנגל? אתם מוכנים לקראת העבודה הקשה באמת? נכון, לא הוצאת הסלטים והפיתות מהסלים והשקיות, לא הנחת המפה על השולחן וגם לא החיתוך של החמוצים והבדיקה אם יש מספיק שתייה לכולם. לנפנף – כי בלי נפנוף בשטח מעל המנגל, מה נאכל, סלטים בריאים?

התאמנתם? במידה ועדיין לא, אז אפליקציה ותיקה משהו עבור מכשירי ה-iOS מגייסת לצורך האימונים שלכם את קופיקו. נו, לא פלא, כי קוראים לה 'קופיקו מלך המנגל'. רוצים להוכיח שאתם יותר טובים? נפנפו קודם כל את ה-iPhone שלכם במהירות הכי גבוהה שאפשר מבחינתכם ותראו מה האיכות שלכם בפועל, ועד כמה אתם מוכנים לתפקיד.

להורדה, לחצו כאן.

עצמאות 69

במידה והחלטתם לבקר באחד מבסיסי חיל האוויר, אולי כדאי לכם להצטייד מראש באפליקציה שפיתח המערך הטכני של חיל האוויר ומשלב יכולות מתקדמות של מציאות מלאכותית ומציאות רבודה בכדי להעשיר ולשפר את חוויית הביקור שלכם במידע וגם במשחקים.

כך למשל תוכלו לבקר במעין תערוכה וירטואלית. במקום להביא אתכם אל מוזיאון חיל האוויר, היא תביא אותו אל המכשיר שלכם.

כשתהיו בתערוכה ומול מטוסים תוכלו לכוון את מצלמת הטלפון שלכם אל האובייקטים המתאימים כדי לקבל מיד מידע תואם היישר מהמוזיאון. אז אולי לא תפגשו את כל המטוסים, אבל לפחות תלמדו פרטים נוספים על אלו שכן תפגשו.

בנוסף יש משחק מציאות רבודה למציאת החלקים של הסמל של המערך, ומשחק מציאות מדומה, לשימוש עם משקפיים מתאימות בו מטיסים מסוק במסלול מורכב כדי להשיג נקודות.

להורדה עבור iOS, לחצו כאן.
להורדה עבור אנדרואיד, לחצו כאן.

Flashlight Israel Flag

ואחרונה חביב שמתחברת לאו דווקא לחג העצמאות אלא לכל מי שרוצה אולי להפגין קבל עם ועדה שהוא סופר-פטריוטי, היא אפליקציה קטנה ופשוטה של פנס. כן. פנס, מהסוג האנדרואידי.

כל מה שיש על המסך זה מעין ציור של דגל, שהמגן דוד הוזז למטה, וכשלוחצים על המגן דוד נדלק המבזק מאחורה כמו בכל מקרה של אפליקציית פנס. בנוסף, מופיעה על המסך הכתובת עם ישראל חי. רק אם זה ממש עושה לכם את זה.

להורדה, לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים