האם וריזון הולכת להיפרד מהמותגים הוותיקים יאהו ו-AOL?

השקת Oath - החברה החדשה שהענקית מתכוונת להקים עם סיום תהליך הרכישה של יאהו, הובילו להערכות שפרידה גדולה באופק ● כעת מגיעה ההבהרה כי זה לא ממש מדויק

לואל מק'אדם, מנכ''ל ויו''ר וריזון. צילום: ויקיפדיה

פרסום השם Oath – שם החברה החדשה שווריזון (Verizon) מתכוונת להקים עם סיום תהליך הרכישה של יאהו (Yahoo), הוביל להערכות שווריזון מתכוונת להיפרד מהמותגים הוותיקים יאהו ו-AOL עם יצירת החברה החדשה.

כעת מגיעה ההבהרה כי זה לא ממש מדויק: בווריזון מתכוונים להמשיך להשתמש ביאהו וב-AOL, אך לעשות את תחת כנפי החברה הגדולה יותר. אם תרצו, בדומה למה שקורה אצל אלפבית (AlphaBet) חברת האם של גוגל (Google).

הבלבול בשוק נבע כנראה בגלל שהשם והלוגו הודלפו, כך לפי ההערכות החדשות, מוקדם יותר ממה שבווריזון התכוונו.

עכשיו החברה מבהירה כי "לא רק שיאהו ו-AOL יישארו, אלא הן גם יהיו עקרונות הליבה של Oath שתשקיע רבות בצמיחת המותגים הללו. Oath היא המטריה והפורטפוליו של המותגים ירכיב את Oath – בתבנית של בית מותגים".

מתחת למטריה הזו מתכוונת וריזון לשלב גם את אתר הטכנולוגיה TechCranch, את אתר החדשות המפורסם האפינגטון פוסט (Huffington Post) ואת השירות Moviefone.

למרות ההבהרות של וריזון, לא ברור כיצד המבנה הזה יעבוד בסופו של דבר. מה שבטוח הוא ש-Yahoo Mail לא יוחלף עם Oath Mail וכדומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים