קבוצת Ideo Digital מגייסת 25 מומחי דיגיטל

החברה נמצאת בתהליך מואץ של צמיחה הכולל רכישה של חברות חדשות, גיוס מנהלים מובילים וכאמור גיוס של עובדים חדשים שישתלבו בנבחרת החלומות של הקבוצה

דן ליכטנפלד, מנכ"ל Ideo Digital. צילום: יח"צ

קבוצת Ideo Digital, המתמחה בליווי חברות העוברות טרנספורמציה דיגיטלית, מגייסת 25 עובדים חדשים ואיכותיים, עם ניסיון בפיתוח פתרונות דיגיטל.

Ideo Digital הוקמה ב-2009, ולאחרונה עם  כניסתם של מספר רב של פרויקטים אסטרטגיים, בין היתר עם לקוחות בינלאומיים כמו אינטל (Intel) ואמדוקס, נמצאת החברה בתהליך מואץ של צמיחה הכולל רכישה של חברות חדשות, גיוס מנהלים מובילים כדוגמת יוסי אסא, לשעבר מנכ"ל Netwise, וכאמור גיוס של עובדים חדשים שישתלבו בנבחרת החלומות של הקבוצה.

Ideo Digital מלווה חברות העוברות תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית ומסייעת בבניית מודלים עסקיים חדשים, מבוססי כלים דיגיטליים, לתועלת הלקוח. הקבוצה מספקת את כל טווח השירותים בעולם הדיגיטל, משלב בניית האסטרטגיה, דרך פיתוח, עיצוב, גיבוש חווית לקוח ובניית פתרונות טכנו-דיגיטליים ועד לשלבי היישום, המעקב, ניתוח התהליך ותחזוקה שוטפת.
הקבוצה מעסיקה היום כ-80 עובדים ומעניקה שירותים למגוון רחב של לקוחות אנטרפרייז ו-SMB, המגיעים ממגזרים שונים, ביניהם: רפואי, בנקאי, היי-טק ועוד. בין לקוחותיה: בנק הפועלים, בנק דיסקונט, אינטל, אמדוקס, אורבוטק, ג'ונסון & ג'ונסון, מכבי שירותי בריאות ועוד.

"אנחנו מציעים לעובדים הזדמנות להתמחות במגוון רחב מאוד של טכנולוגיות ופלטפורמות לרבות מובייל, Web, אינטרנט של הדברים, מחשוב לביש ו-SmartTV", אומר דן ליכטנפלד, מנכ"ל Ideo Digital.

לדבריו, "הקבוצה עובדת עם לקוחות גדולים ומובילים במשק, הרלוונטיים לחיים של כולנו, כמשתמשים וכצרכנים ומספקת סביבת עבודה צעירה ומשפחתית".

בין התפקידים הדרושים:
● מנהלי פרויקטים בעלי כישורי ניהול מוכחים, הבנה עסקית והיכרות עם טכנולוגיות מגוונות, Web ומובייל.
● ראש צוות .Net – Full Stack ASP.net וידע ב-Umbraco.
● ראש צוות בתחום ה-Magento – עם שלוש-ארבע שנים ניסיון בפיתוח והובלת פרויקטים.
● מומחי UI/UX בעלי מעוף ויצירתיות, הבנה עמוקה של צורכי הלקוח לצד חוויית המשתמש.
● מפתחי Full Stack .Net עם עדיפות לבעלי ידע קודם ב-Umbraco, וניסיון עם Angular ו-React.js בעולם הפרונט. יתרון לבעלי ידע ב-Phonegap.
● מומחי Angular.
● מפתח PHP.
● מפתחים בעלי שליטה ב-Umbraco.

משרדי החברה שוכנים בתל אביב.

לשליחת קורות חיים לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים