פייסבוק מנסה למשוך יותר סלבס ל-Live

החברה השיקה כלים שיאפשרו לידוענים לשלוט טוב יותר על השידורים ● בפייסבוק מאמינים שהם יביאו יותר ויותר מעריצים להשתמש בשירות ולהגדיל את ההכנסות שלה מפרסום בווידיאו

גם מקרים פליליים מתועדים ב-Facebook Live

פייסבוק (Facebook) מאפשרת לסלבס ולדמויות ציבוריות אחרות כלי שליטה נוספים על שידורי ה-Facebook Live, במטרה למשוך אותם להשתמש בשירות. בין היתר, הם יוכלו מעתה לעדן הערות שנכתבות כלפיהם במהלך השידור, על ידי "החשכת" מילים או משפטים מסוימים. לדברי החברה, הכלים החדשים פותחו בעקבות משובים שקיבלה מדמויות ציבוריות שונות.

הרשת החברתית הגדולה בעולם מעוניינת להביא את Facebook Live לכמה שיותר אנשים, לחדור לשוק הרווחי של הפרסום בווידיאו ולעודד את 1.8 מיליארד משתמשיה להשתמש בשירות. סלבס או דמויות משפיעות אחרות מקבלים מפייסבוק טיפול מיוחד, משום שהחברה בונה על כך שהם ימשכו קהלים רחבים יותר.

יצוין כי פייסבוק חתמה על הסכמים עם חברות מדיה ודמויות ציבוריות ליצירת וידיאו מקצועי ואיכותי בשירות Mentions שלה, שהוא אפליקציה שמאפשרת לדמויות שיש להן דפי פייסבוק מאומתים לנהל אינטראקציות עם מעריצים. כעת הם יוכלו לשפר ולקשט את שידור הווידיאו גם לאחר שהוא מסתיים.

החברה ביצעה עדכונים נוספים ל-Facebook Live, בהם תוספת של שורת סטטוס, שמספקת מידע על רמת הקול, הקישוריות ומצב הסוללה, שינוי מצב בהירות השידור ואמצעי שליטה נוספים על המצלמה – סיבוב אופקי או ניצב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים