MagicFlex: בדרך להפיכת החלום למציאות

הצצה ראשונה לסטארט-אפ הישראלי, שייצא מהצללים, אחרי שלוש שנים של השקה רכה ללקוחות נבחרים, בכנס השנתי של HP Discover 2016, שיתקיים בלונדון בשבוע הבא

MagicFlex

לא רבים שמעו על החברה הישראלית, שבין לקוחותיה נמנים כמה מהמנמ"רים המוערכים בישראל.

כעת יש לכם את ההזדמנות להכיר את MagicFlex.

MagicFlex הוקמה בשנת 2013 על ידי שלום רמדי ואיגור קצורינר שיצאו מ-HP עם חלום ליצור מערכת שתנתח מערכות מחשוב מודרניות הכוללות שרתים, רכיבי תקשורת ואחסון.

האתגר היה ליצור מערכת שתהווה קפיצת מדרגה ממה שהשוק ציפה אפילו מענקיות התוכנה העולמיות, ששמות משאבים עצומים בפיתוח כלי אדמיניסטרציה ושליטה מתקדמים.

המוצר של החברה שנמצא כבר בגרסה 3.0 וחילץ חברות מתקריות ותקלות שאיימו להשבית פעילות בשווי של מיליונים, יושק בגרסה 4.0 בכנס של HP Discover 2016 בלונדון. ההשקה תחל גם את תהליך השיווק הבינלאומי של המוצר ופריצתו לשוק העולמי.

שלום רמדי, ממייסדי MagicFlex

שלום רמדי, ממייסדי MagicFlex

בגרסה 4.0 יושק רכיב ה-MagicFlex AI Engine, המאפשר ללקוח להפיק דו"ח ניתוח מקיף ללא התקנה של רכיבי תוכנה ברשת המקומית, כאשר המחולל עצמו מזדהה כרכיב רשת וירטואלי זמני שמוסר אוטומטית בסוף פעולת ניתוח הנתונים.

"האפשרות לרכוש דו"ח ניתוח וסקירה של מערכות ה-IT המורכבות לפני ואחרי פרויקט שדרוג למשל, או במקרה של תקלה, עונה לצורך עסקי ניהולי שנתקלנו בו מול לקוחותינו", אמר רמדי, ממייסדי החברה.

MagicFlex היא חברה פרטית בצמיחה, שהצליחה לקום במימון עצמי של היזמים ולממן שלוש שנים של פעילות ופיתוח עם 20 עובדים, רק בעזרת מכירות של המוצר ללקוחות שנתנו לחברה הזדמנות כשרק החלה, וצועדים איתה בגאווה מאז.

אז למי שמזדמן ב-29 בנובמבר ל-HP Discover 2016 בלונדון, שיחפש את דוכן 147 – בו מובטחת גאווה ישראלית בהתהוות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים