עלה לרשת: אייכמן בצבע ובגין מנשק את ידה של אליזבת טיילור

לשכת העיתונות הממשלתית השיקה את האתר החדש של אוסף התצלומים הלאומי, שכולל תמונות נדירות מההיסטוריה של המדינה

המחווה הג'נטלמנית של מנחם בגין לאליזבת טיילור. צילום: לע"מ

מנחם בגין מנשק את ידה של שחקנית הקולנוע אליזבת טיילור, אדולף אייכמן מטייל בחצר כלא רמלה ויפה ירקוני, שכונתה "זמרת המלחמות", עם האלוף אברהם אדן (ברן) – אלה הן רק חלק מהתמונות שהעלתה לשכת העיתונות הממשלתית לאתר החדש שהשיקה של אוסף התצלומים הלאומי. יחד עם האתר השיקה הלשכה אפליקציה תומכת.

בהודעת הלשכה נמסר כי האתר והאפליקציה "עוסקים בנושאים ממשלתיים ואקטואליים". מדובר באקטואליה בפירוש הרחב של המילה, שכן לצד ראשי המדינה נראים בתצלומים כוכבי תרבות, ספורט ועוד.

בלשכת העיתונות הממשלתית מכנים את האתר והאפליקציה "ספר היסטוריה מצולם של מדינת ישראל". לדבריהם, "מדובר בצילומים מרתקים המתארים ביד אומן את התפתחותה של המדינה".

אדולף אייכמן מטייל בחצר כלא רמלה. צילום: לע"מ

אדולף אייכמן מטייל בחצר כלא רמלה. צילום: לע"מ

"ספר צילומים זה מאגד בתוכו תצלומי אירועים ואישים מרכזיים בחיי המדינה, שתועדו על ידי צלמי הלשכה לדורותיהם, החל מראשית המדינה ועד היום. באתר מוצגים תצלומים של צלמים נוספים, חלקם טרם הקמת המדינה, שתרמו את אוספיהם לטובת אזרחי ישראל", נמסר בהודעה.

עוד נכתב כי "האתר מאפשר, בפעם הראשונה, לכל אדם להוריד את התצלומים השונים באיכות גבוהה באמצעות חיפוש פשוט, ללא תשלום, בכפוף לתנאי השימוש". ניתן לצפות בו באירועים היסטוריים ועדכניים, בפעילויות של נשיאים וראשי הממשלה ובנופים ובאתרים של ישראל.

מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר - מיקי ברקוביץ' בצעד וחצי. צילום: לע"מ

מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר – מיקי ברקוביץ' בצעד וחצי. צילום: לע"מ

אם אתם מעוניינים לראות את בן גוריון משכשך רגליים במימי ים המלח, את הר הבית הרבה לפני שהיה בידינו או את אריאל שרון עם הנכדים – לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים