Cyber Monday: המכירות שברו שיאים – אולי בפעם האחרונה

כך לפחות מעריכה אדובי, שמנמקת זאת בכך שהסוחרים אונליין מתחילים את המבצעים שלהם מוקדם מבעבר ● המכירות השנה עלו ב-12% לשלושה מיליארד דולר

עומד לאבד מגדולתו? Cyber Monday

המכירות ב-Cyber Monday שברו שיאים לעומת השנה שעברה, אולם על פי אדובי (Adobe), ייתכן שזאת השנה האחרונה שזה יקרה.

נתונים שפרסמה החברה מראים כי השנה נמכרו בארצות הברית במהלך היום מוצרים בסכום כולל של שלושה מיליארד דולר – גידול של 12% לעומת השנה שעברה.

אולם, הנתונים משני ימי המכירות הבולטים האחרים בעונת הקניות האמריקנית מראים כי Cyber Monday עומד לאבד מגדולתו: על פי המספרים שפרסמה אדובי, הקניות ברשת לחג ההודיה זינקו ב-25% ל-1.7 מיליארד דולר ויום שישי השחור התקרב מאוד ל-Cyber Monday, עם עלייה של 14% לעומת השנה שעברה, ל-2.7 מיליארד דולר.

הנתונים של אדובי מבטאים, לפי החברה, 80% מכלל הקניות מ-100 הקמעונאים הגדולים בארצות הברית ברשת. העליות האלה הושגו הודות לעובדה שרבים מהם החלו השנה את המבצעים מוקדם יותר. כך, למשל, אמזון (Amazon) החלה את המכירות שלה ליום שישי השחור כבר בתחילת נובמבר, ימים אחדים לאחר חג אחר – ה-הלוואין.

תמרה גפני, אנליסטית באדובי, אמרה ל-cnet כי "הנתונים האלה הם חלק מהסיבות שבגללן אנחנו מעריכים ש-Cyber Monday יחדל בעוד כמה שנים מלהיות יום המכירות הגדול ביותר ברשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים