הבלוגר עומרי חיון נעצר בחשד להעלמת הכנסות מפרסום ברשת

הוא חשוד כי בין השנים 2010-2014 הפקיד הכנסות בסך מאות אלפי שקלים בשני חשבונות בנק נפרדים ● חיון שוחרר בערבות ומסר בתגובה: "החקירה מלאת שקרים"

איומים ברצח? עומרי חיון. צילום: יח"צ

הבלוגר עומרי חיון נעצר על ידי רשות המסים, בחשד כי העלים הכנסות מפרסומות באתר שלו במאות אלפי שקלים בין השנים 2010-2014. הוא שוחרר בערבויות של כחצי מיליון שקלים, מהן 10,000 שקלים במזומן או בערבות בנקאית, והוטל עליו צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום.

חיון, בן ה-25, מנהל אתר בידור ורכילות פופולרי. הוא זומן למשרדי רשות המסים לאחר דיווח שהתקבל לפיו הוא מעלים לכאורה הכנסות, נחקר באזהרה ולאחר מכן נעצר. על פי החשד, הוא הפקיד את ההכנסות בחשבון שלו ובזה של חברו – ולא דיווח עליהן לרשויות.

עורכי הדין שלו, אורון שוורץ ויוגב נרקיס, טוענים בשמו של חיון כי הוא מתנהל בשקיפות, אולם "אין לשכוח כי עומרי הוא אדם צעיר וככזה, הוא לא חף מטעויות של התנהלות אל מול רשויות פורמליות". לכן, לדבריהם, "קשה לשפוט אותו בכלים שמופעלים נגד אדם בוגר ומנוסה". הם ציינו כי הוא ימסור את כל הפרטים והמסמכים המבוקשים.

חיון יכנס בצהרים מסיבת עיתונאים עם עורכי הדין שלו ובה יתייחס לחקירה, אותה כינה בעמוד הפייסבוק (Facebook) שלו "מלאת שקרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים