סמסונג מציגה פרסומות במציאות מדומה לסרט "הנוקמים: עידן אולטרון"

הקמפיין הוכן אמנם עבור Galaxy s6 בשילוב עם המשקפיים של סמסונג למציאות מדומה, Gear VR, אבל ניתן לצפות בו בכל מכשיר מבוסס אנדרואיד ובכל דפדפן

סמסונג

סמסונג (Samsung) וחטיבת Marvel של וולט דיסני (Walt Disney) השיקו בשבוע שעבר מסע פרסום במציאות מדומה (רבודה) לסרט החדש "הנוקמים: עידן אולטרון". מסע הפרסום כולל סרטון קצר שבו יכולים הצופים לגלם דמויות של גיבורי על מתוך הסרט, דוגמת איירון מן או קפטן אמריקה.

הקמפיין הוכן במיוחד עבור המשתמשים ב-Galaxy s6, בשילוב עם המשקפיים של סמסונג למציאות מדומה מדגם Gear VR. אולם, ניתן לצפות בסרטון בכל מכשיר מבוסס אנדרואיד (Android) ובכל דפדפן אינטרנט. הסרטון הוכן על ידי משרד הפרסום 72andSunny מלוס אנג'לס.

ג'יימי פארק, מנהל לשיווק ניסיוני בסמסונג, ציין כי בחברה הבחינו בעלייה לביקוש למציאות מדומה באולפני הקולנוע של הוליווד, וכי בסמסונג מתכוונים ליצור תכנים נוספים כאלה בעתיד. "האתגר הוא לאו דווקא בעצם ההעברה של תכנים מהסרט למציאות מדומה, אלא בעיקר בבחירה של תכנים מתאימים", הסביר פארק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים