תומר פרידור, אווייה: "על הרשת הארגונית להיות מאפשרת ולא מעכבת עסקית"

"הרשת הארגונית לא מספקת יכולת הטמעה מהירה של יישומים ושירותים", אמר פרידור, מנהל פעילות עסקית בישראל בחברה

תומר פרידור, מנהל הפעילות העסקית של אווייה ישראל

"ארגונים נמצאים במצב בו במקום שהרשת תהיה מאפשרת עסקית, היא הפכה להיות גורם המעכב עסקית, כזה שלא מספק יכולת להטמעה מהירה של יישומים ושירותים", כך אמר תומר פרידור, מנהל פעילות עסקית באווייה (Avaya) ישראל.

פרידור התראיין במסגרת כנס C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים בסוף השבוע בגיאורגיה.

לדבריו, "המנמ"רים ניצבים מול כמה אתגרים – וירטואליזציה, המשכיות עסקית, Big Data, הענן והמחשוב הנייד. השירותים צריכים להתקבל במהירות, כמו בשוק הפרטי-צרכני. יש לגשר על הפער שנוצר בעסק כי ה-IT לא הדביק את השינויים המהירים והדינמיים בעולם העסקי. על ה-IT להיות בעל אג'יליות עסקית".

פרידור ציין כי "אווייה פיתחה ארכיטקטורת רשת חדשה, Avaya VENA Fabric Connect, שמפשטת את המצב המסובך הקיים ברשתות תקשורת, מביאה חדשנות ומשחררת צווארי בקבוק. בכך מסייעת להיבטים העסקיים בארגון להיות דינמיים ומהירים יותר, ומעל לכל – חוסכת בהוצאות תפעוליות. הארכיטקטורה של אווייה עונה לאתגרי ה-ICT החדשים".

"בעבר נודעה אווייה כחברה שפועלת בתחומי ה-Voice, מרכזיות PBX, קונטקט סנטר ודטה נטוורק. אלא שתחום הקונטקט סנטר המסורתי הולך ונעלם, והוא משתלב יותר ויותר בקשר הרב ערוצי שמתבצע עם הלקוחות של הארגון. בניגוד לעבר, הידוק הקשר עם הלקוחות נעשה לא רק בטלפון. העולם זז לפייסבוק (Facebook)", הוסיף פרידור.

הוא ציין כי "הדבר המרכזי בתחום הזה הוא להיות מסוגל 'לדבר' עם הלקוח לפני שהוא ירצה להתלונן, על מנת שהתלונה לא תגיע. מחזור חיי הקשר עם הלקוחות השתנה, אנשים כבר לא קונים מוצרים – אלא שירותים. מטרת העל של הארגון היא רכישה חוזרת. בדרך זו ההוצאות קטנות וההכנסות גדלות".

בנוסף, אמר, "אווייה עשתה את כל ההתאמות הנדרשות על מנת שתהיה מסוגלת להעמיד את הפתרונות שלה על כל החלופות בענן. אנחנו שחקן חזק בתחום החדש שנוצר – CcaaS (קונטקט סנטר כשירות) ורוצים להביא את הידע והחדשנות שקיימים בנו ללקוחות הארגוניים בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים