בעקבות הרפורמה: חברות מציעות 100 מגה ב-100 שקלים

הרפורמה מאפשרת לחברות להציע חבילות ספק + תשתית ● הראשונות להרים את הכפפה היו 018-אקספון ו-012-סמייל

חברות האינטרנט חותכות מחירים. צילום אילוסטרציה: BigStock

רפורמת הפס הרחב, שנכנסה היום (ג') לתוקף, גרמה לכמה ספקיות אינטרנט להודיע על מכירת חבילות של תשתית וספק ביחד, במחיר מוזל.

הראשונה לבשר על השינוי הייתה 018-אקספון, שהשיקה הבוקר (ג') חבילה שכוללת תשתית וגלישה במהירות 100 מגה-ביט במחיר של 100 שקלים.

אחריה הודיעה 012-סמייל מקבוצת פרטנר על שינוי במחירי החבילות שלה, שיעמדו על 100 שקלים ל-100 מגה ו-89 שקלים ל-15 מגה. גם כאן, שתי החבילות כוללות תשתית. החברה הודיעה כי במוקד השירות שלה "הוקם צוות ייעודי המעניק שירות, נותן מענה טכני, מציף קשיים העלולים להיגרם מול בעלי התשתית ועומד בקשר רציף עם משרד התקשורת". בתוך כך מיתגה החברה את שירותי האינטרנט שלה תחת השם אינטרנט ONE.

איציק בנבנישתי, משנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, ציין כי "אנחנו ערוכים ליישום הרפורמה ומקווים שבימים הקרובים יושלמו ההסדרים הסופיים עם בעלי התשתיות, באופן שיאפשר תחרות פתוחה והוגנת בין כל החברות בענף".

סביר להניח שבימים הקרובים תודענה עוד ספקיות אינטרנט על חבילות משולבות תשתית במחירים מוזלים.

בזק, מבחינתה, הודיעה היום כי על אף שיש לחברה השגות רבות לגבי הדרך שבה נקבעו כללי השוק הסיטונאי, והיא אף פנתה לא מכבר לבג"ץ בעניין וממתינה להכרעתו בסוגיות מהותיות הקשורות לכך, היא ערוכה לספק את השירות למפעילי התקשורת השונים. "כבר עתה מחוברים מספר מפעילים למערכות בזק באמצעות תשתיות התקשורת ומערכות המידע של החברה, והן יכולות לספק שירות במסגרת השוק הסיטונאי. בימים הקרובים יחוברו מפעילים נוספים, בהתאם לבקשתם", נכתב בהודעת בזק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנשה

    שווה לעקוב באפליקציית דיל קראש גולשים מעלים שם מבצעים כל הזמן.

אירועים קרובים