תומר רובינשטיין, מגדל: "נדרש להנגיש את כלל המידע לסוכנים – ודרכם ללקוחות"

"פיתחנו פלטפורמה במסגרתה כל מה שאנו עושים באתר, או בערוץ הסלולר - אנו מאפשרים לסוכנים להשתמש באותה פלטפורמה ועוזרים להם לפתח ערוצי תקשורת בעצמם", אמר רובינשטיין, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בחברה

תומר רובינשטיין, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי, מגדל חברה לביטוח. צילום: קובי קנטור

"האתגר עימו התמודדנו הוא כיצד למנף את העולם הדיגיטלי. סוכני הביטוח הם החלק העיקרי בפעילות שלנו, אבל חלק ממוצרים מופצים דרך הבנקים. הקשר שלי עם הלקוח הוא לא ישיר אלא דרך ערוץ הפצה. נדרש שיקוף הדדי, כי הסוכנים לא עובדים על מערכות מגדל. נדרש להנגיש את המידע אליהם – וללקוחות דרכם", כך אמר תומר רובינשטיין, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי במגדל חברה לביטוח.

רובינשטיין דיבר לפני ימים אחדים במסגרת פאנל שנערך בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל, Webi Awards 2014. התחרות נערכת זו השנה העשירית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. טקס הענקת הפרסים נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתפות נציגי הארגונים הזוכים. מנחה הטקס היה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. נושא הפאנל היה של Big Data, מובייל פירסט והרשתות החברתיות, ואת הפאנל הנחה עידו לוי, מנכ"ל גלובל מרקטפלייס, ויושב ראש חבר השופטים בתחרות.

לדברי רובינשטיין, "לטובת האתגר של שיתוף והנגשת המידע בין כלל השחקנים, פיתחנו אליפקציה ייעודית, כך שהסוכן מיודע על כל תהליכי השירות והמכירה. כך, כל מידע שקיים אצלי, במגדל – על הלקוחות, יש לי היכולת להנגיש אותו לסוכנים". הוא ציין כי "למרבה ההפתעה, זה קורה מהר יותר ממה שתכננו".

טל שמעוני, CTO ומנהל חדשנות דיגיטלית, ערוץ הספורט וערוץ הילדים

טל שמעוני, CTO ומנהל חדשנות דיגיטלית, ערוץ הספורט וערוץ הילדים

לדברי רובינשטיין, "פיתחנו פלטפורמה במסגרתה כל מה שאנו עושים באתר, או בערוץ הסלולר – אנו מאפשרים לסוכנים להשתמש באותה פלטפורמה ועוזרים להם לפתח ערוצי תקשורת בעצמם".

רובינשטיין סיים באומרו כי "אנו מקדמים באופן חזק את כל תחום החסכונות הפיננסים המנוהלים. בקרוב יהיה תהליך מכירה אינטרנטי בתוך אתר מגדל, וכך הלקוחות והסוכנים יוכלו לעבור ממקום למקום באתר, ולנהל דרכו את כל הפנסיה שלהם".

טל שמעוני, CTO ומנהל חדשנות דיגיטלית בערוץ הספורט ובערוץ הילדים, אמר כי "בערוץ הילדים לקחנו חווייה שאנחנו, המבוגרים, מכירים אותה מערוץ 2, במסגרתה הופכים את הצופה המתבונן לצופה פעיל. כך בתכנית 'ששטוס', הפעילות בערוצי המוביל ובווב הופכת להיות חלק מהתחרות. יצרנו מעורבות רגשית גדולה של הילדים: הזוכה בבית זכה אותו פרס כמו הילדים שבאולפן".

על פי שמעוני, "ראינו תופעה של ילדים אשר רוצים להיות פעילים וביצענו שורה של פעילויות על מנת לאפשר זאת, כמו לתת לילדים להרכיב פרומואים לתוכניות".

הוא סיים באומרו כי "אתר ערוץ הספורט הוא פורטל תוכן גדול שיודע לזהות מה העדפות התוכן של הגולשים ובהתאם, הם מקבלים מאיתנו ידיעות בעולמות בהם הם מתעניינים. זהו תהליך פרסונליזציה שעושה את חוויית המשתמש טובה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים