אלי פרנס, Fortinet ישראל: "יש לממש תפיסה חדשה – אבטחה בת כלאיים"

"בניגוד לעבר, על מנהלי האבטחה לאבטח את המידע בארגון בשני מקומות - בדטה סנטר ובסביבת הענן", ציין פרנס, מנהל פעילות אזורי בחברה לישראל, יוון וקפריסין ● הוא אמר כי "Fortinet הגדילה השנה את היקף הפעילות ב-30% - ותעשה זאת גם בשנה הבאה"

אלי פרנס, מנהל פעילות אזורי ב-Fortinet לישראל, יוון וקפריסין. צילום: קובי קנטור

"המעבר למחשוב הענן לסוגיו מעמיד אתגרים חדשים בפני מנהלי אבטחת המידע הארגוניים: בניגוד לעבר, עליהם לאבטח את המידע בארגון בשני מקומות – בדטה סנטר ובסביבת הענן. עליהם לממש תפיסה חדשה, של אבטחה בת כלאיים (היברידית)", כך אמר אלי פרנס, מנהל פעילות אזורי ב-Fortinet לישראל, יוון וקפריסין.

פרנס דיבר בפתח כנס הלקוחות והשותפים השנתי שערכה ענקית אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במלון הילטון בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-500 מלקוחות החברה, ואת המליאה המרכזית בו הנחה אמן החושים מתן רוזנברג.

לדברי פרנס, "ארגונים מפנימים את החשיבות שבהטמעת מוצרי אבטחה לטובת ההיבטים העסקיים שלהם. זו אחת הסיבות מדוע היקף הפעילות שלנו צמח השנה ב-30% ועומד לצמוח בשיעור דומה ב-2015".

"אנחנו רואים התפתחויות טכנולוגיות שונות, ולכן נדרשת התייחסות בהיבט אבטחת המידע", הוסיף. "תשתיות ה-IT מתרחבות, יש יותר תעבורה של מידע וברוחב פס גדול יותר. הטיפול במידע נעשה בתצורות שונות, לרבות מידע בלתי מובנה, Big Data, עבודה מרחוק ומהבית – דבר שדורש גישה מרוחקת ליישומים הארגוניים, ומעבר לעבודה בעולם הנייד, עם מגמת ה-BYOD. בנוסף, המעבר לטכנולוגיות רשת מהירות יותר מאלץ את הארגונים לבחון שדרוג של כל חלק בארכיטקטורת המחשוב שעובר שינויים, ובכלל זה פתרונות פיירוול".

"יש לנו עוד הרבה עבודה בשוק הישראלי. הלקוחות מבינים את הערכים המוספים שאנחנו מביאים עימנו", אמר פרנס והודה למפיצות החברה בישראל – קומסק ו-SecureWave.

בני פלח, מנהל ערוצים אזורי ב-Fortinet לישראל, יוון וקפריסין. צילום: קובי קנטור

בני פלח, מנהל ערוצים אזורי ב-Fortinet לישראל, יוון וקפריסין. צילום: קובי קנטור

פרנס סיים באמרו כי "האתגר של מנהלי אבטחת המידע בארגונים גדל כי גם נוף האיומים משתנה. יש יותר איומים, הם יותר מתוחכמים והיקף הגידול שלהם מצוי במגמת עלייה. לכן, מנהלי האבטחה והמנמ"רים בארגונים נדרשים לבנות תשתיות מאובטחות נגד האיומים החדשים".

"המטרה: לא לפגוע בחוויית המשתמש"

דובר נוסף באירוע היה בני פלח, מנהל ערוצים אזורי ב-Fortinet לישראל, יוון וקפריסין. הוא אמר כי "כשמדברים על הדור הבא של הפיירוול (NGFW) מתכוונים להרבה דברים. מדובר על יכולות אפליקטיביות נוספות, זיהוי משתמשים וטיפול בתעבורה מוצפנת". פלח ציין כי "המטרה היא שחוויית המשתמש לא תיפגע. בנוסף, נדרש זיהוי של האיומים בזמן אמת, או קרוב לזמן אמת".

"פתרון Next Generation Firewall שלנו הוא עתיר ביצועים ומעניק יכולות למניעת איומים וביצועים בתצורה גמישה, שמסייעת לספק מענה לדרישות הארגוניות", הוסיף.

פלח סיים בציינו כי "הקמנו באחרונה ברית איומי סייבר בשיתוף סימנטק (Symantec), מק'אפי (McAfee) ופאלו אלטו (Palo Alto), להעשרת בסיס הנתונים אודות איומי הסייבר בזמן אמת".

סטיב מולהרן, מנהל פיתוח עסקי ב-Fortinet לאזור EMEA. צילום: קובי קנטור

סטיב מולהרן, מנהל פיתוח עסקי ב-Fortinet לאזור EMEA. צילום: קובי קנטור

"אנחנו מספקים את ההקשר והרלוונטיות למידע"

סטיב מולהרן, מנהל פיתוח עסקי ב-Fortinet לאזור EMEA, פתח את דבריו בכך שציין שעזב את המגזר העסקי למשך ארבע שנים, על מנת לעבוד בממשל האמריקני. "פעלתי בתחום הבינה והמודיעין של הסייבר, על מנת להבין טוב יותר את המניעים של הרעים", אמר.

הוא ציין כי "שירות ה-FortiGuard שלנו מספק הגנה אוטומטית ועדכנית בזמן אמת מפני איומי האבטחה החדשים ביותר. זאת, באמצעות FortiGuard Labs. הצוות העולמי כולל כ-200 מומחים ומהנדסים, עם יותר מ-10 שנות ניסיון בעבודה משותפת עם לקוחות וארגונים העוסקים בהגנה מפני איומים".

מולהרן סיים בציינו כי "מידע הוא רק מידע – אם אין לו את ההקשר, נדרשת רלוונטיות למידע, ואת זה אנחנו מספקים".

"יש אינפלציה של אנשי אבטחה – אבל יש במה להתגאות"

שי בליצבלאו, מנכ"ל מגלן טכנולוגיות הגנת מידע, חתם את המליאה המרכזית של הכנס בספרו על צוות בחברה שמנהל פעילות לגילוי איומי אבטחה חדשים, בעלות שנתית של 15 מיליון שקלים ובשותפויות עם NSS, נאט"ו (NATO) וגופים נוספים בעולם.

שי בליצבלאו, מנכ"ל מגלן טכנולוגיות הגנת מידע. צילום: קובי קנטור

שי בליצבלאו, מנכ"ל מגלן טכנולוגיות הגנת מידע. צילום: קובי קנטור

בליצבלאו ציין כמה מהמגמות הצפויות בשנתיים הקרובות בתחום המחשוב בכלל ובעולם האבטחה בפרט: החדרת נוזקות ופריצות למאגרים ביומטריים; מחשוב לביש, "שבא עם הרבה באאזזז, אבל יסב נזק מועט"; תקיפות VoIP – "מגמה חסרת תקדים בהיקפה, עם המון נוזקות ודלתות אחוריות והרבה דרכים לפרוץ"; שימוש בפרוטוקול IPV6 – "במוצרים השונים מצאו 100 נוזקות ונקודות תורפה, אך רק לשישה הונפקו טלאי אבטחה"; תקיפות בעולם ההדפסה בתלת מימד; המשך חדירה של מגמת ה-BYOD; ריבוי מתקפות על אזורים במחשוב הענן; ופרוטוקולים ישנים שמזריקים להם נוזקות. "ההאקרים ממשיכים להיות חמקמקים ואלה שברמה הגבוהה מסתתרים היטב", אמר.

לסיום אמר בליצבלאו כי "נראה אינפלציה של מומחי אבטחת מידע שפורשים מהמגזר הביטחוני והופכים לאנשי אבטחת מידע וסייבר, כמו גם הרבה אנשי IT שהופכים למומחים בתחום. יש אינפלציה בשוק, אבל יש לנו במה להתגאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים