בני מלכה, EMC: "הנתונים על לקוחות מערכת הבריאות גדלים – ויש לדאוג שיהיו נגישים"

"הגידול העקבי במידע עומד על ממוצע שנתי של כ-50% ובשל כך, מנהל תשתיות ה-IT נדרש לחזות איפה הולך להיות הארגון בעתיד", אמר מלכה, מנהל מכירות אזורי בחברה

בני מלכה, מנהל מכירות אזורי ב-EMC. צילום: קובי קנטור

"הנתונים אודות המטופלים, לקוחות מערכת הבריאות, גדלים בלא הרף, והדבר מצריך טיפול מצד מי שעוסקים בנתונים בגופים הרלוונטיים. מעל הכול, מטרת ארגוני הבריאות היא לדאוג שהמידע יהיה נגיש תמיד", כך אמר בני מלכה, מנהל מכירות אזורי ב-EMC.

מלכה דיבר ב-Health 2015, הוועידה השנתית למחשוב ותקשוב בעולם הבריאות, שהופקה על ידי אנשים ומחשבים ונערכה אתמול (ד') במלון שרתון בתל אביב. השתתפו בה מאות מקצוענים מעולם ה-IT בגופי הבריאות השונים והנחה אותה הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

הוא ציין כי "הגידול העקבי במידע עומד על ממוצע שנתי של כ-50%. בשל כך, מנהל תשתיות ה-IT נדרש לחזות איפה הולך להיות הארגון בעתיד". מלכה הציג את הפעילות של Isilon, שנרכשה על ידי EMC ושמכרה בשלוש שנות הפעילות שלה בישראל מערכות בנפח אחסון של 30 פטה-בייט.

לדבריו, "לצד המורכבות של האחסון בעולם הבריאות קיימות הרגולציות, שמנחות לשמור מידע רפואי, בעיקר מידע לא מובנה". הוא דימה את המערכת לדלי שמטרתו לצמצם את הצורך בחיזוי היקף המידע ומיקום האחסון שלו. "זו מעין מערכת אחסון שהיא כמו דלי גדול של מידע. הלקוח רוכש נפח ראשוני לשרת את מערכות המידע הרפואי החזותי והמידע מאוחד בתוך מערכת אחת גדולה, החל מ-20 טרה-בייט ועד 20 פטה-בייט, בלי שנדרש להחליף אותה. מדובר ביחידות שמגיעות עם תצורה מוקדמת ומניבות החזר השקעה מהיר, ביצועים ויכולת גידול, לצד ניצולת גבוהה", אמר מלכה.

הוא סיים בציינו כי "נערך שדרוג משמעותי למערכת ה-Isilon OneFS. יש לנו פלטפורמות Isilon חדשות ופתרונות חדשים שמסייעים משמעותית לקלוט, לאחסן, להגן ולנהל כמויות אדירות של נתונים בלתי מובנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים