גלעד ארדן ימונה לשר התקשורת, האחראי גם על רשות השידור

ארדן יקבל את האחריות גם על המשרד להגנת העורף, לדיאלוג האסטרטגי עם ארצות הברית ויהיה חבר בקבינט המדיני-ביטחוני ● הוא יחליף את משה כחלון, ששימש כשר התקשורת והרווחה, והיה פופולרי במיוחד בזכות הרפורמות שערך בשוק הסלולר, והביאו להוזלת מחירים משמעותית בשוק ● השר ארדן: "אפעל כמיטב יכולתי להמשיך ולהוזיל את סל התקשורת שמשלמת כל משפחה וזאת על ידי העמקת התחרות בכל תחומי התקשורת בישראל"

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן. צילום: מתוך ויקיפדיה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע היום (א') לגלעד ארדן, השר להגנת הסביבה, כי בכוונתו למנות אותו לשר התקשורת. תפקידו של ארדן יורחב בהשוואה לזה של שר הנוכחי, ויכלול גם אחריות על רשות השידור ולשכת הפרסום הממשלתית. ארדן יקבל את האחריות גם על המשרד להגנת העורף, לדיאלוג האסטרטגי עם ארצות הברית ויהיה חבר בקבינט המדיני-ביטחוני.

השר ארדן יחליף את משה כחלון, ששימש כשר התקשורת והרווחה, והיה פופולרי במיוחד בזכות הרפורמות שערך בשוק הסלולר, והביאו להוזלת מחירים משמעותית בשוק. כחלון בחר שלא להתמודד הפעם ברשימת הליכוד לכנסת. היו שמועות כי יקים מפלגה חברתית, אולם לבסוף הודיע נתניהו, כי הוא ימונה ליו"ר מועצת מינהל מקרקעי ישראל.

השר ארדן הודה לראש הממשלה על האמון שהביע בו, ואמר כי "אפעל כמיטב יכולתי להמשיך ולהוזיל את סל התקשורת שמשלמת כל משפחה וזאת על ידי העמקת התחרות בכל תחומי התקשורת בישראל".

בשבוע שעבר האשים עדן בר טל, מנכ"ל משרד התקשורת היוצא, את משרד האוצר על שמנע את הקמת רשות תקשורת, שאמורה להחליף את המשרד. כזכור, עם כניסת שר התקשורת כחלון לתפקידו, הוא הורה על הכנת הצעת החוק להקמת רשות תקשורת. משרד התקשורת הכין הצעת חוק, ומנכ"ל המשרד בדק עם משרדי המשפטים והאוצר את עמדתם בנושא. על פי משרד התקשורת, חילוקי הדעות העיקריים שלו עם משרדי המשפטים והאוצר היו בנושא עצמאות הרשות: שני המשרדים דגלו בכפיפות הרשות אליהם מבחינה תקציבית ומשפטית. באחרונה הודיע משרד האוצר על הסכמתו העקרונית לעצמאות התקציבית של רשות התקשורת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים