IHS: מכירות כונני ה-SSD יגיעו השנה לשיא של יותר מ-40 מיליון יחידות

על פי ההערכות של החברה, כמות כונני ה-SSD שיימכרו ב-2012 תזנק ב-69% ● ההכנסות בתחום יצמחו ב-35% ל-7.5 מיליארד דולרים ● בחברה מציינים שהעלייה הגדולה במכירות מגיעה על אף שאינטל (Intel) לא עמדה בצפי מכירות מחשבי ה-Ultrabook, שאמורים היו לספק תנופה רבה לענף, ולמרות הירידה הכללית במכירות המחשבים הניידים

מכירות כונני ה-SSD יגיעו לשיא חדש ב-2012 – כך חוזה חברת מחקרי השוק IHS iSuppli. היא מעריכה שהן יסתכמו השנה בכ-41 מיליון כוננים, שיניבו לחברות שמייצרות אותם הכנסות בשווי של כ-7.5 מיליארד דולרים. מדובר בצמיחה של 35% בהכנסות ובזינוק של 69% בכמות היחידות שיימכרו לעומת 2011.

יצוין שמדובר בתיקון להערכה הקודמת של החברה, שצפתה בתחילת השנה שברבעונים השלישי והרביעי של 2012 יימכרו 13 מיליון ו-20 מיליון יחידות, בהתאמה. על פי התחזית הנוכחית, המכירות ברבעון השלישי יעמדו על 10.5 מיליון וברבעון האחרון של השנה – על 17.5 מיליון.

דו"חות החברה בנוגע לשוק ה-SSD לא כוללים כוננים היברידיים, שהפכו באחרונה פופולריים למדי. מדובר בכוננים קשיחים סטנדרטיים בהם משולב מעט זיכרון פלאש (Flash), כדי לשפר את עליית היישומים בהם נעשה שימוש תכוף. לעומת זאת, הדו"ח כולל כונני זיכרון מטמון, שאמורים לזרז את עליית המערכת ואת החזרה ממצב שינה.

ב-IHS iSuppli מציינים שהעלייה הגדולה במכירות מגיעה על אף שאינטל (Intel) לא עמדה בצפי מכירות מחשבי ה-Ultrabook, שאמורים היו לספק תנופה רבה לענף, ולמרות הירידה הכללית במכירות המחשבים הניידים.

ריאן צ'ין, אנליסט בתחום הזיכרונות והאיחסון ב-IHS, אמר ש-"אינטל לא עמדה במטרות השאפתניות שלה עבור מחשבי ה-Ultrabook מכיוון שהשיווק לא הצליח להציג אותם כחלופות זמינות ורצויות למחשבים ניידים רגילים ולטאבלטים. זה גרם לנו, ב-IHS, להנמיך במידת מה את הציפיות שלנו, במיוחד עבור כונני מטמון. עם זאת, מחירי כונני ה-SSD ירדו אל מתחת לסף של דולר לג'יגה-בייט ולכן, התמורה שלהם הרבה יותר אפקטיבית מאי פעם. מכיוון שכך, כונני SSD מוצאים שימוש במוצרים אחרים שעוזרים לפצות על הגירעון שנוצר בגלל אי העמידה בצפי המכירות של מחשבי ה-Ultrabook".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים