HMS רכשה השליטה בפרוסיד תמורת מיליוני שקלים

פרוסיד מעסיקה כ-35 עובדים ומסייעת לארגונים מרובי פרויקטים לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם באמצעות ייעוץ ויישום פתרונות ייעודיים ● בנוסף לקבוצת HMS, שותפים בפרוסיד גם גילי רגב - המנכ"ל, אשר הצטרף לרכישה ואף הגדיל את אחזקותיו, ומשה אלון ● דב הלפרין, מנכ"ל HMS: "הרכישה תרחיב באופן משמעותי את יכולות הביצוע של החברות בתחום ה-IT GRC"

קבוצת הייעוץ HMS (הלפרין יועצים) רכשה את השליטה ב-פרוסיד (Proceed). היקפה הכספי של העסקה, שנערכה בין שתי חברות פרטיות, לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר במיליוני שקלים.

בנוסף לקבוצת HMS, שותפים בפרוסיד גם גילי רגב – המנכ"ל, אשר הצטרף לרכישה ואף הגדיל את אחזקותיו, ומשה אלון. פרוסיד מעסיקה כ-35 עובדים ומסייעת לארגונים מרובי פרויקטים לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם באמצעות ייעוץ ויישום פתרונות ייעודיים. החברה מציעה, בין השאר, מתודולוגיות Best Practices מהארץ ומהעולם ויישום כלים טכנולוגיים מתקדמים.

קבוצת הייעוץ HMS, בבעלות ד"ר דב הלפרין, פועלת בתחום הייעוץ, השירותים המקצועיים והמיחשוב למגזר הפיננסי. HMS, אשר חוגגת בימים אלה 20 שנות פעילות, מתמחה בין היתר בתחום ניהול סיכונים, הטמעת מערכות ליבה פיננסיות, מידע ניהולי מתקדם ורגולציה פיננסית וחשבונאית.

לדברי דב הלפרין, מנכ"ל HMS, "הרכישה מאפשרת לנו ליצור סינרגיה בין יכולות HMS לבין פעילות פרוסיד, על ידי צירוף צוות עובדים מוכשר. הרכישה תרחיב באופן משמעותי את יכולות הביצוע של החברות בתחום ה-IT GRC".

גילי רגב, מנכ"ל פרוסידמיכאל הלפרין, מנהל הפיתוח העסקי ב-HMS: "הרכישה תאפשר ללקוחות החברה חיבור מלא בין משרד המנמ"ר (Office of the CIO) לתחומי עומק נוספים בארגון, כגון תמחור, תקציב, ניהול סיכונים וניהול תהליכים (BPM), ובכך תאפשר למנמ"ר יעילות תפעולית, אשר תחזק את יכולת התחרות של הלקוח".

גילי רגב, מנכ"ל החברה הנרכשת, אמר כי "החיבור בין החברות מאפשר נקודת מבט ייחודית על האתגרים של קהל הלקוחות – חיבור בין גישות פיננסיות לגישות פרויקטליות, סיוע ללקוחות להשגת התאימות בין ה-IT להיבטים העסקיים בארגון, שילוב בין תכניות עבודה לתוכניות תקציב, קישור בין הגדרת שירותי IT לתמחור שלהם. אני מאמין כי כל אלה יאפשרו מתן ערך רב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים