נטקום תטמיע כלי שו"ב של CA בעיריית פתח תקווה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפרויקט כולל שדרוג של מערכת לניטור תשתיות ותקשורת, ניטור תהליכים עסקיים, מדידת רמות שירות, ניטור חווית משתמש, ניטור בסיסי נתונים ומדפסות ● מטרתו היא לסייע בהעלאת זמינות שירותי העירייה, שיפור שביעות רצון המשתמשים והורדת עלויות תפעול ותמיכה ● רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה: "המורכבות וריבוי הפלטפורמות במערך ה-IT שלנו הגיעו לשלב שבו היה הכרח להכניס מערכת שליטה ובקרה חדשה"

נטקום מקבוצת מלם-תים ואנשי ה-IT של עיריית פתח תקווה יבצעו פרויקט הטמעת כלי שליטה ובקרה של CA בעירייה. היקפו הכספי של הפרויקט, שיחל בימים הקרובים ויימשך שלושה חודשים, מוערך במאות אלפי שקלים.

המערכת שתוטמע תחליף מערכת שליטה ובקרה קודמת של CA שקיימת בעיריית פתח תקווה. טכנולוגיית CA שתוטמע היא Spectrum – פלטפורמת שליטה ובקרה לניטור השרתים הפיזיים והווירטואלים של העירייה. מטרת ההטמעה היא לסייע בהעלאת זמינות שירותי העירייה, שיפור שביעות רצון המשתמשים והורדת עלויות תפעול ותמיכה. המערכת תשרת 1,500 משתמשים.

הפרויקט כולל שדרוג של מערכת לניטור תשתיות ותקשורת, ניטור תהליכים עסקיים, מדידת רמות שירות, ניטור חווית משתמש, ניטור בסיסי נתונים ומדפסות.

רן שלום, מנהל אגף מערכות המידע והמיחשוב של עיריית פתח תקווה, אמר ש-"אנחנו נערכים לכניסה למיחשוב ענן. המורכבות וריבוי הפלטפורמות במערך ה-IT שלנו הגיעו לשלב שבו היה הכרח להכניס מערכת שליטה ובקרה חדשה, לטובת ניהול מערך המיחשוב בצורה יעילה ותקינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים