הממשלה תשקיע עשרות מיליונים ברכישת מחשבים; הזוכות במכרז: טלקוד, הראל, אומניטק, מלם ודורקום

במשרדי הממשלה השונים מותקנים כ-20 אלף תחנות עבודה, ואלפים רבים מהן יוחלפו או ישודרגו במסגרת הפרויקט ● במסגרת המכרז תרכוש הממשלה מחשבים נייחים וניידים מתוצרת HP ולנובו ● כלכלני מינהל הרכש מעריכים, שההוזלה במסגרת המכרז נעה בין 30% ל-50% ממחירי השוק לכל סוגי המחשבים שזכו

טלקוד מחשבים, הראל טכנולוגיות מידע, אומניטק איכות, תים מקבוצת מלם-תים ודורקום, זכו במכרז מיחשוב של מינהל הרכש הממשלתי לאספקת מחשבים נייחים וניידים לממשלה. במשרדי הממשלה השונים מותקנים כ-20 אלף תחנות עבודה, ואלפים רבים מהן יוחלפו או ישודרגו במסגרת הפרויקט. היקפו הכספי של המכרז לא נמסר לפרסום, אולם גורמים המקורבים לו מסרו לאנשים ומחשבים, כי מדובר בעשרות מיליוני שקלים.

המכרז נערך בחלוקה לחברות ולגדלי מסך. בקבוצה הראשונה, לאספקת מחשבים ניידים, זכתה טלקוד, שתספק מחשבים מתוצרת HP. בקבוצה השניה, לאספקת מחשבים נייחים, זכתה הראל, שתספק מחשבים של לנובו (Lenovo). בקבוצה השלישית, לאספקת מחשבים ניידים, זכתה אומניטק, שתספק אף היא מחשבים מתוצרת לנובו. בקבוצה הרביעית, לאספקת מחשבים ניידים, זכתה מלם-תים, שתספק במהלך השנה יותר מאלף מחשבים ניידים מתוצרת HP. בקבוצה החמישית, לאספקת מחשבים ניידים, זכתה דורקום, שתספק אף היא מחשבים ניידים של HP.

אף שבכל הקבוצות אין התחייבות של הממשלה לרכישת מחשבים בכמות או בעלות מסוימת, הרי שגורם המקורב למכרז העריך בפני אנשים ומחשבים, כי היקף כל אחת מהרכישות בכל אחת מהקבוצות יעמוד על מיליוני שקלים. כלכלני מינהל הרכש מעריכים שההוזלה במסגרת המכרז נעה בין 30% ל-50% ממחירי השוק לכל סוגי המחשבים שזכו.

"אני מאמין שאפיון נכון של צרכי משרדי הממשלה בשילוב עם איכות השירות והמוצרים אותם מספקת מלם-תים, הם שהיטו את הכף לטובתנו ואפשרו לנו לזכות באחת מקבוצות המכרז", אמר לאנשים ומחשבים צביקה נטוביץ', מנהל תחום מכירות WINTEL למגזר הציבורי והממשלתי במלם-תים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שיודע

    בד"כ מדובר בעודפים משנים עברו. דגמים ישנים יותר.

  2. יוני

    30-50 אחוז (; כאשר הרווח הוא פחות מ10% שהכלכלנים יחזירו מהר את הסרט שהם חיים בו!!!!!

אירועים קרובים