עשרת הדיברות לארגונים בעולם הסלולר

"דעו את הקהל, שימו דגש על חוויית המשתמש, רעננו באופן תכוף את היישומים, היכונו לשינויים וצאו לדרך" - אלה רק חלק מהדיברות אותן הציג דן ליכטנפלד, מנכ"ל IdeoMobile, בכנס Mobility 2011 ● לדבריו, "היה על ארגונים להיכנס לתחום הסלולר אתמול, כי מדובר בכורח ולא באפשרות"

"ארגונים מתלבטים האם להיכנס לפיתוח יישומים בעולם הסלולר, והם שוגים. היה עליהם להיכנס לתחום אתמול, כי מדובר בכורח ולא באפשרות", כך אמר דן ליכטנפלד, מנכ"ל IdeoMobile.

ליכטנפלד היה בין הדוברים בכנס Mobility 2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (א') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-700 איש, מפתחים ולקוחות בתחום המיחשוב הנייד הארגוני. מנחה המליאה המרכזית היה פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים.

IdeoMobile, ציין ליכטנפלד, מתמחה בתכנון, הקמה וליווי של ערוצי מובייל ארגוניים. הוא הציג את "עשרת הדיברות לארגון הנכנס לעולם המיחשוב הנייד", אותן גיבש לאחר 20 פרויקטים שערכה החברה. אחד מהם היא "דעו את הקהל", אמר. "יש למקד את הדיון בשאלה את מי אתם רוצים לשרת עם ערוץ הסלולר ואילו תועלות הוא יפיק מהערוץ".

המלצה נוספת, לדבריו, היא לתת את הדגש על חוויית המשתמש. כך, אמר, "ארגון רצה להיכנס לעולם הפנאי, לייף סטייל. או אז, לקחנו את ההטבות של לאומי קארד ועטפנו אותן בשורת שירותים ומבצעים".

הדיבר השלישי של ליבטנפלד הוא "נצלו את המדיום".  "ערוץ הסלולר אינו עוד מסך", אמר. "זה מכשיר חזק עם יכולות ניווט, מיקום, תשלום, מצפן ומצלמה – ויש לנצל יכולות אלה".

הוא אף המליץ לארגונים לקצץ בתכולות. "המשתמשים מצפים למשהו ברור בקליק אחד או שניים ולא פעם, ארגונים מתקשים להפנים זאת", אמר. "אם יש המון תכולות, ארזו אותן כיישומים נפרדים ייעודיים".

"תקצבו את התחום כערוץ" היה הדיבר החמישי שמנה ליכטנפלד. יש לחשוב ולתקצב זאת כערוץ מתמשך של פעילות, ולא כפרויקט. הבנקים משקיעים בתחום ורואים את הערך בהתאם". בנוסף, אמר, "תאמו ציפיות: המובייל לא יעשה שלום עולמי ולא יביא עשרה מיליון לקוחות, ואי אפשר להשיג באמצעותו תוצאות כאשר הארגון מקצה לטובת התחום מפתח בחצי משרה".

"רעננו באופן תכוף את היישומים", ציין ליכטנפלד את הדיבר השביעי שלו. "לקוחות שמחים שמרעננים גרסה של יישומים. הם רוצים לראות מה יש חדש, מה השתפר". הדיבר השמיני הוא "השקיעו בשיווק: יש להשקיע בשיווק הערוץ הסלולרי, במסגרת שאר מאמצי השיווק, שאם לא כן, הלקוחות לא ינצלו את הערוץ הזה ולא יגיעו אליו". כדיבר תשיעי, ציין, "היכונו לשינויים. העולם הסלולרי הוא דינמי, והשינויים הללו הם לטובה".

"צאו לדרך" היה הדיבר העשירי והאחרון של ליכטנפלד. "המסר לארגונים המתלבטים הוא שהמהפכה כבר החלה ויש להצטרף אליה במהרה. התמקדו בדברים בעולם הסלולר שמביאים את האימפקט ואת הערך המרביים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים