נס תקים מערכת לניהול מסמכים ותוכן ארגוני עבור מקורות; ההיקף: מיליוני שקלים

המערכת החדשה תתבסס על משפחת מוצרי ניהול התוכן הארגוני של דוקומנטים מבית EMC ● צביקה גליכמן, מנמ"ר מקורות. "מדובר בפרויקט דגל של יחידת מערכות המידע במקורות"

נס טכנולוגיות תקים מערכת לניהול מסמכים ותוכן ארגוני עבור חברת מקורות. המערכת תתבסס על משפחת מוצרי ניהול התוכן הארגוני של דוקומנטום מבית EMC, המשווקים בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות. היקף הפרויקט מסתכם במיליוני שקלים.

הפרויקט, שקיבל את השם "מקודוק", כולל שני שלבים עיקריים: בשלב הראשון תקיף המערכת את הטיפול בתחומי הליבה של מקורות – מתקנים, לקוחות, נכסים, עובדים ופרויקטים. בשלב השני, תורחב המערכת לשימוש כלל יחידות הארגון. במקביל, מבצעת מקורות פעילות נרחבת לסריקת התיקים הידניים המיועדים להיקלט במערכת.

המערכת החדשה תאפשר למקורות לנהל את המידע הארגוני במאגר מרכזי, זמין ונגיש לכל הארגון, תוך כדי שימוש ביכולות חיפוש ואיחזור מתקדמות. כמו כן תאפשר המערכת לנהל את כל פריטי המידע הבלתי מובנה בארגון, כגון מפות, מסמכים, שרטוטים, מצגות, סרטי וידיאו, טפסים וכדומה, ותטפל בכל מחזור החיים של המידע החל משלב יצירתו, דרך אחסונו ואחזורו וכלה באירכובו וגניזתו.

המערכת החדשה לניהול המסמכים תקושר למערכות המידע של מקורות, כולל מערכת הסאפ (SAP). המערכת תאפשר למחשב ולייעל תהליכים ידניים הקשורים לניהול, בקרה ומעקב אחר מסמכים בצמוד לתהליכי העבודה. כמו כן תאפשר המערכת לעמוד בדרישות רגולטוריות לניהול המידע בארגון.

"הפרויקט עונה על צורך ברור ומעמיד את מקורות בקדמת הטכנולוגיה בתחום זה", אמר צביקה גליכמן, מנמ"ר מקורות. "מדובר בפרויקט דגל של יחידת מערכות המידע במקורות ומעורבים בו נציגי ההנהלה ונציגים של המשתמשים מכל יחידות הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים