החברה לאוטומציה תחליף את כל מערכות הליבה בעיריית פתח תקווה בפרויקט ענק בהיקף 60 מיליון ש'

"במסגרת המכרז נקבל מהחברה לאוטומציה פתרונות בטכנולוגיות דוגמת SOA, ניהול מסמכים ו-BI", אמר רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה ● המכרז, לדברי שלום, כלל הפעם כמות רבה יותר של כלים ופתרונות שישדרגו את מערך המיחשוב בעירייה, הכולל כ-1,000 משתמשים, המשרתים את 220 אלף תושבי העיר

החברה לאוטומציה זכתה במכרז למיחשוב כולל של עיריית פתח תקווה, במסגרתו יוחלפו כל מערכות הליבה של העירייה. החברה גברה במכרז על מלם-תים – שהייתה המתמודדת השנייה בו. היקפו הכספי של המכרז נאמד בכ-60 מיליון שקלים ל-10 שנים.

לדברי רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה, המכרז היה צמוד והבחירה בחברה לאוטומציה לא נעשתה רק בזכות המחיר. "החברה לאוטומציה כבר פועלת בעיריית פתח תקווה והיא התמודדה שוב במכרז שפרסמה העירייה, על פי הנהלים המתחייבים".

המכרז, אמר שלום, כלל הפעם כמות רבה יותר של כלים ופתרונות שישדרגו את מערך המיחשוב בעירייה, הכולל כ-1,000 משתמשים, המשרתים את 220 אלף תושבי העיר. "במסגרת המכרז נקבל מהחברה לאוטומציה פתרונות בטכנולוגיות דוגמת SOA, ניהול מסמכים ו-BI", מפרט שלום "כך, בתחום ה-BI, נעבור למערכת של קוגנוס (Cognos) מבית יבמ (IBM). החברה לאוטומציה תחשוף את הנתונים על המערכת ואנחנו נשכור חברה שלישית שתבצע את פרויקט ה-BI בעירייה".

כמו כן, נכנסת עיריית פתח תקווה במסגרת המכרז לפרויקט ניהול מסמכים כולל, המבוסס על מערכות של IFN מקבוצת יעל, כאשר הפתרון ישמש את העירייה גם ליצירת משרד ממוחשב כולל של כל עבודת העירייה בתוך כמה שנים. כנגזרת ממכרזי מערכות המידע, אמר שלום, תבצע העירייה פרויקט תשתיות מקיף, שיכלול הקמת ענן פרטי ומעבר ל-וירטואליזציה בהיקף נרחב, כולל יישום DR.

לדברי שלום, סך כל החיסכון הכולל לקופת העירייה כתוצאה מהמכרזים שפרסמה באחרונה, יגיע ל-15 מיליון שקלים. "השיפור יהיה באיכות הנתונים והיכולת לתת מידע על נכסים, תושבים ופעילות של העירייה ברדיוס של 360 מעלות, בצורה שקופה ועל תשתית אחת משותפת, דבר שלא היה עד כה", סיכם שלום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ריש

    ממש מרגש לראות את ההבנה העמוקה כפי שבאה לידי ביטוי בהתבטאויות הבכירים. חבל שבעוונותי יכולות החיפוש שלי אינן מספיק טובות ולא הצלחתי למצוא שום מידע באינטרנט על טכנולוגיית SOA (אם כי מצאתי מאמרים מעניינים על SOA כתפיסה ארכיטקטונית - מעניין אם זה קשור). בנוסף בהחלט שמחתי לשמוע על פרוייקט ניהול המסמכים המבוסס על תשתיות התוכנה של IFN. אשמח לקרוא במסגרת אתר מצויין זה חוות דעת של לקוחות קיימים של מערכת ניהול המסמכים כדי לדעת האם מערכת זו היא המערכת המתאימה לארגון בו אני עובד.

אירועים קרובים