אואזיס שדרגה את רשת האינטרנט של 018-אקספון בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

השדרוג כלל הטמעה של שרתי ג'וניפר והרחבת נתבי הליבה ברשת, כך שיתמכו בפרוטוקול IPV6 ● הרחבת התשתיות הטכנולוגיות תאפשר לחברה להציע שירותי אינטרנט מתקדמים, תוך יכולת התמודדות עם הגידול במספר המנויים וברוחב הפס שהיא צורכת

אואזיס טכנולוגיות תקשורת ביצעה פרויקט לשדרוג רשת האינטרנט של 018-אקספון. השדרוג כלל הטמעה של שרתי ג'וניפר (Juniper) והרחבת נתבי הליבה ברשת של 018-אקספון, כך שיתמכו בפרוטוקול IPV6. הפרויקט החל לפני כמה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עמד על מיליוני שקלים.

הפרויקט כלל את הרחבת תשתית הליבה של שירותי האינטרנט, ובכלל זה שדרוג נתבי הליבה של החברה לנתבים מסדרת MX של ג'וניפר ושדרוג הרשת לתמיכה מלאה בפרוטוקול IPv6.

הרחבת התשתיות הטכנולוגית של 018-אקספון תאפשר לחברה להציע שירותי אינטרנט מתקדמים, תוך יכולת התמודדות עם הגידול במספר המנויים וברוחב הפס שהיא צורכת. בנוסף, תספק הרחבת התשתיות יכולת לסינרגיה בין השירותים הקיימים לשירותים חדשים של החברה. פרוטוקול IPv4 מלווה את רשת האינטרנט כבר 30 שנים, ונמצא קרוב מאוד לקצה יכולת הגידול שלו. המעבר ל-IPv6 מאפשר הרחבה משמעותית של מספר כתובות ה-IP הזמינות לשימוש.

לדברי איציק בן אליעזר, מנכ"ל 018-אקספון, "שירותי האינטרנט מהווים מנוע צמיחה חשוב שלנו. המעבר לפרוטוקול IPv6 הוא תהליך חשוב וחדשני עבורנו. כחברה המסחרית הראשונה שמספקת תמיכה בריבוי כתובות IP, אנחנו ערוכים לטפל בצרכים הגוברים של חברות וארגונים בצרכי תקשורת מתקדמים". הוא הוסיף, כי "אנחנו ספק האינטרנט המסחרי הראשון בישראל שתומך בפרוטוקול זה מקצה לקצה ולכלל הלקוחות, ויש לנו כבר כמה לקוחות עסקיים שמשתמשים בשירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים