ג'ון ברייס במשא ומתן לרכישת חברת ההדרכה סמארט מקבוצת יאנה גרופ תמורת כמה מיליוני שקלים

החברה מתמחה בהדרכה והטמעה בתחומי ה-ERP וה-CRM, והיא מעורבת במספר פרויקטים שמעניינים את ג'ון ברייס ומטריקס ● סמארט מועמדת למכירה עקב קשיים כספיים אליה נקלעה יאנה גרופ בשנה האחרונה ● ממטריקס לא נמסרה תגובה

ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של חברת מטריקס (Matrix), מנהלת משא ומתן לרכישת חברת ההדרכה המתחרה – סמארט מקבוצת יאנה גרופ. היקף העסקה טרם סוכם, אולם הערכות בשוק מדברות על סכום של כמה מיליוני שקלים בודדים.

סמארט היא חברה בבעלות קבוצת יאנה (70%) ולימור אפיק (30%), שמנהלת אותה, והיא מעסיקה כ-80 עובדים. חלק מעובדי סמארט הם עובדי ג'ון ברייס לשעבר, ואפיק עצמה אף עבדה בעברה בג'ון ברייס. אחר כך היא הייתה מנהלת מכירות במרקורי, וכעת עומדת בראש סמארט. לא ברור מה תעשה אפיק אם וכאשר תצא המכירה לפועל.

החברה מתמחה בהדרכה והטמעה בתחומי ה-ERP וה-CRM, והיא מעורבת במספר פרויקטים שמעניינים את ג'ון ברייס ומטריקס. סמארט מועמדת למכירה עקב קשיים כספיים אליה נקלעה יאנה גרופ בשנה האחרונה. לפני כשנה וחצי סגרה יאנה את חברת TREK IT, לאחר שזו נקלעה לקשיים.

קבוצת יאנה כוללת מספר חברות ופועלת בארץ ובחו"ל. היא הוקמה ב-2001 על ידי יניב נתן, בעליה כיום. בינואר השנה פרש נתן מניהול החברה ומינה את גלעד רבינוביץ' כמנכ"ל במקומו . רבינוביץ' פרש מניהול פעיל של הקבוצה לפני כמה חודשים ופנה לעסקים פרטיים אחרים, שאינם קשורים בענף ה-IT .

מחברת מטריקס לא נמסרה תגובה.

תגובות

(16)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג'יין דו

    ל-smart בדיעבד, בוא נחשבו רגע יחד: אם בכל חודש 5% מהשכר שלי מופרש לטובת ביטוח מנהלים, ובפועל הוא אינו מופקד בביטוח זה, וחברת הביטוח הגדולה והידועה בשוק מוכנה להעיד על כך. לאן באמת נעלם הכסף? איני יכולה לדעת במדוייק איזה שימוש נעשה בו, יכול להיות גם לקניית נייר טואלט, אבל בשורה התחתונה הוא לא הגיע ליעדו, וזה הכסף שלי. איזו תביעת דיבה? אם כבר תביעה פלילית ולא נגדי.

  2. smart בדיעבד

    האם יש הוכחה שאכן נעשה שימוש בכסף שניגבה מהעובדים ? אם לא, אתם מסתכנים בהוצאת דיבה

  3. ג'יין דו

    לאייל, האם אתה מזדהה בשמך האמיתי? אני לא רואה מה הרלוונטיות לכתוב את שמי, ואיפה בדיוק הלכלוך? הלכלוך הוא של יאנה גרופ חביבי ולא שלנו. יניב נתן עוד יופצץ בתביעות, ולא רק מבית הדין לעבודה, אלא מבתי דין פלילים, משום שהוא לא רק הלין שכר, אלא לקח סכום קבוע משכרם של כל העובדים וביצע בזה שימוש אחר ממה שהוא מחוייב עליו.

  4. איילה

    לאייל תגובה 7: "תתביישו לכם יש פה משפחות וכו'".... העובדים צריכים להתבייש? ה-ע-ו-ב-ד-י-ם?? קראתי מספר פעמים ואפילו צבטתי את עצמי.. לא יאומן... מי שצריך להתבייש הם יניב ולימור!! כספי העובדים שגנבו ומנעו פוגעות ישירות במשפחות העובדים!!!! אז נכון, הפלירטוטים התמידיים שלהם אינם רלוונטיים לסיטואציה, אבל כשזה מגיע לנושא כל כך רגיש כמו כסף כל הפרות הקדושות נשחטות.

  5. עובד לשעבר

    החמור ביותר בכל התנהלות הארגון ללא קשר לתהליך המכירה היא העברה הפלילית החמורה בוצעה בחסות כלל ההנהלה. במשך חודשים רבים ושלא בתום לב הארגון לא הפריש את חלקו כנדרש לטובת פנסיה, ביטוח מנהלים וכו' אך גבה זאת בעקביות משכר העובדים. לשאלתנו מה נעשה עם כספנו? השיב יניב כי הנ"ל הושקע בחברה. יניב, לימור- "הרצחת וגם ירשת"?...

  6. עובדת סמארט לשעבר

    ג'ון ברייס היקרים כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם הולכים לקנות את סמארט, הם חייבים המון המון משכורות, את משכורת ספטמבר עדיין לא קיבלתי ויש עוד המון כמוני. ההנהלה מסבנת את העובדים ואומרת שהמשכורות בדרך ובינתיים שום כסף לא מתקבל.... בקיצור חבורה של שקרנים!!!

  7. אייל

    לפחות אל תתלכלכו בשמות אחרים תהיו גברים ותרשמו את שמותיכם ותפקידכם ואז את מה שאתם חושבים אולי אז זה יצנן את העקבות שלכם.

  8. ג'יין דו

    פשוט ביזיון ובושה התנהלות החברה מול העובדים שהפכו אותה למה שהיא. הרי מטריקס לא קונה בניין, היא קונה עובדים! כולם עוזבים ו/או תובעים הלנות שכר+ביטוחי מנהלים שלא שולמו כבר חודשים... אני אתפלא אם העסקה בכלל תצא לפועל, לא ישאר למטריקס מה לקנות.

  9. סמארט

    לשלוח את האחראים, את הנהלת החברה, הביתה. פשוט ביזיון של ניהול למול אנשים מצויינים.

  10. אייל

    תתביישו לכם אנשים יש פה משפחות מעורבות והלכלוך פה חוצה גבולות

  11. דני כץ

    לא יאמן שיניב הצליח למכור חברה ששווה 1.70 ש"ח בכמה מליונים, סחטיין מר נתן. עשית זאת שוב, הפעם למטריקס חחחח

  12. יקותיאל

    נפלא. והנה הפכה עיסקה שהוערכה רק לפני שבועיים ב10 מליון שקלים לכמה מליוני שקלים בודדים, דבר שמרחיק עוד יותר את הסיכוי שהעובדים יקבלו את כל הכספים שמגיעים להם

  13. ניר ה

    תגובה לחנן למטריקס לא ייקח עוד הרבה זמן להבין מה הם רכשו ועם מי הם הולכים להתמזג .

  14. חנן

    אז זה נסגר ב - 3 מליון שקלים לפני הוצאות עובדים וחובות מעסיקים, בקשר ללימור היא תמשיך לעבוד תחת או מעל מר נתן.

אירועים קרובים