פלאפון קיבלה את אישור משרד התקשורת – והשיקה את הדור הרביעי

החברה תאפשר ללקוחותיה להצטרף לשירות ללא תשלום ● בין המקומות בהם יפעל השירות: תל אביב, באר שבע, ראשון לציון - ובקרוב גם בחיפה, בקריות וביישובים נוספים

גיל שרון, היו"ר המיועד של גולן טלקום. צילום: יונתן בלום, יח"צ

בעקבות פרטנר וסלקום, גם פלאפון משיקה את רשת הדור הרביעי LTE. הרשת, שממותגת תחת השם High Speed 4G, מושקת לאחר שהחברה קיבלה היום (א') אישור הפעלה ממשרד התקשורת. במסגרת האישור, פלאפון יכולה לספק שירותי דור רביעי בטכנולוגיית LTE באמצעות הקצאה זמנית של רצועת תדר 1800 ברוחב 5 מגה-הרץ, בדומה למתחרות.

פלאפון תאפשר ללקוחותיה בעלי המכשירים התומכים להצטרף לשירות, כך שמאות אלפי בעלי המכשירים התומכים, שכבר פועלים ברשת של החברה, יוכלו ליהנות משירותי דאטה מתקדמים, בהתאם לאזורי הכיסוי. בעלי מכשירים תומכים יכולים להצטרף באופן מיידי לרשת של פלאפון ללא תוספת תשלום, באמצעות רישום באתר החברה.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "פריסת הרשת נמצאת בעיצומה והשירות יפעל בשלב ראשון בירושלים, בתל אביב, בבאר שבע, בהרצליה, בראשון לציון, בנתניה, בכפר סבא וברמלה, ובתוך זמן קצר גם בחיפה ובקריות, בפתח תקווה ועוד. הציוד שאנחנו מתקינים מוכן לטכנולוגיית LTE Advanced. טכנולוגיה זו מספקת רוחב פס גדול באמצעות שילוב שני תחומי תדר של LTE ומודם של וואווי (Huwaii) תומך LTE Advanced. בבדיקות מעבדה שעשינו נמדדה מהירות הורדה מקסימלית של 300 מגה-ביט לשנייה ומהירות העלאה של 50 מגה-ביט לשנייה".

בתוך כך, פרטנר הודיעה כי היא מרחיבה את מגוון המכשירים תומכי דור 4 ומשיקה את ה-Galaxy K Zoom של סמסונג (Samsung), שתומך ברשת המתקדמת. מדובר במכשיר בעל מסך מגע של 4.8 אינץ' ומעבד משושה ליבות, שנושא את מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסת 4.4 (קיט-קט). המצלמה שלו היא באיכות של 20.7 מגה-פיקסל עם זום אופטי X10 ומבזק מסוג Xenon Flash, והוא מאפשר צילום וידיאו באיכות 1080p עם 60 מסגרות לשנייה. מחירו של המכשיר יעמוד על 2,499 שקלים – במזומן או עד 12 תשלומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים