בעקבות מבצע צוק איתן: ארגון ידידי מד"א מגייס תרומות מענף ההיי-טק

גיל וייזר, יו"ר ועד הידידים של מגן דוד אדום, פנה במכתב למנכ"לי חברות ההיי-טק בבקשה לסייע לארגון, שקורס תחת מעמסת הצלת החיים בתקופה זו

עמותת שוחרי מגן דוד אדום בישראל, החלה במבצע גיוס מהיר של תרומות בקרב קהילת אנשי ההיי-טק והקהילה העסקית בישראל. את הפעילות מרכז גיל וייזר, חבר הנהלת העמותה ולשעבר מנכ"ל HP ישראל.

עלות פעילותו של אמבולנס היא 780 שקלים ליום והיא כוללת את איוש צוות האמבולנסים, דלק לרכבי ההצלה, תחזוקת מערכת קשר שליטה ובקרה, ציוד מתכלה, ציוד לבנק הדם ועוד. מגן דוד אדום מפעילה מאז המבצע כ-1,000 אמבולנסים ברחבי הארץ בכל יום לעומת 300 ביום רגיל. ברמה התקציבית, המשמעות היא עלות נוספת של 470 אלף שקלים אשר המקור היחיד שממנו ניתן לגייס אותם הוא תרומות.

במכתב ששיגר וייזר למנכ"לי חברות ההיי-טק הוא מציע לכל חברה לרכוש באופן ישיר עבור מגן דוד אדום את הכלים הדרושים לה: למשל, מכשיר מעקב (מוניטור) בעלות של 25 אלף שקלים, ניידת טיפול נמרץ בעלות של 100 אלף שקלים, מחשב לוח של מוטורולה (Motorola) בעלות של 750 דולר ומגשים רפואייים שעולים 2,000 דולר כל אחד.

"מגן דוד אדום הוא ארגון לא ממשלתי שלא למטרות רווח וממומן כולו מתרומות ומכירת שירותי הצלה", כתב וייזר. "בימים אלה, חשוב שנמשיך לפעול. הארגון מבוסס על מתנדבים המצילים חיי אדם יומם ולילה ולכן חשוב שנוכל להמשיך בפעילות זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים