מטריקס הטמיעה מערכות אחסון של EMC בפאנדטק בפרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט אוחדו כמה מערכות אחסון שהיו קיימות בחברה למערכת אחסון אחודה מסוג 5400 VNX מבית EMC, שמשפרת את ביצועי האפליקציות ומרחיבה את יעילות האחסון, תוך הגנה על הנתונים

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס ערכה פרויקט אחסון והמשכיות עסקית מבוסס מערכות EMC בפאנדטק. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. הוא משרת כ-300 משתמשים והיקפו הכספי עומד על יותר מחצי מיליון שקלים.

פאנדטק עוסקת בפיתוח ויישום מוצרי תוכנה למגזר הפיננסי. במסגרת הפרויקט אוחדו כמה מערכות אחסון שהיו קיימות בחברה למערכת אחסון אחודה מסוג 5400 VNX מבית EMC. זו משפרת את ביצועי האפליקציות ומרחיבה את יעילות האחסון, תוך הגנה על הנתונים.

המערכת שהוטמעה מבוססת על טכנולוגיית FAST VP (ר"ת Fully Automated Storage Tiering) וטכנולוגיית FAST Cache, לשיפור הביצועים של אפליקציות קריטיות בארגון, ומשלבת יכולות SAN (רשת אחסון אזורית), פרוטוקול iScsi להעברת נתונים וכן יכולות NAS (אחסון צמוד רשת). כמו כן, הוטמעו בפרויקט מערכות Security and Compliance Suite ו- Application Protection Suite מבית EMC המשפרות את מערך ההמשכיות עסקית של פאנדטק.

לדברי שי רוזוב, מנהל ה-IT בפאנדטק, "הצורך בפרויקט עלה בעקבות רצון שלנו לאחד כמה מערכות אחסון ישנות שהיו קיימות בחברה למערכת אחת חדשה, שתיתן לנו מענה מלא לצרכים הנוכחיים והעתידיים של החברה בתחומי האחסון וההמשכיות העסקית".

צחי דרור, מנהל מרכז התמחות בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, ציין כי "המערכות שהוטמעו מאפשרות לפאנדטק לנהל את מערך האחסון וההמשכיות עסקית בצורה יעילה יותר, עם מערכת ניהול מרכזית אחת, לצד שיפור ביצועים משמעותי לעומת מערך האחסון הקודם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים