ג'ו טוצ'י, יו"ר EMC: "השינוי שעובר העולם מתחלק לשלוש רמות – התעשייה, העסק שלכם ואתם"

"עולם ה-IT משתנה והופך ליותר ויותר מוגדר תוכנה. כתוצאה מכך, עסקים מגדירים את עצמם מחדש ומתבססים היום על תוכנה יותר מכל תקופה אחרת בהיסטוריה", אמר טוצ'י – יו"ר ומנכ"ל EMC, במליאת הפתיחה של הכנס ● הוא פירט את הדרכים שבהן השינוי מתחולל ודיבר על האופן שבו הוא משפיע על אנשי ה-IT

ג'ו טוצ'י, חבר חדש במועצת המנהלים של מוטורולה סולושנס. צילום: אור יעקב

"העולם שבו כולנו חיים משתנה בקצב מסחרר. אני ממליץ לכם לחשוב על השינוי הזה בשלוש רמות: האופן שבו התעשיה משתנה, האופן שבו העסק שלכם צריך להשתנות והאופן שבו אתם צריכים להשתנות", כך אמר ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC, במליאת הפתיחה של EMC World 2014 – הכנס השנתי של החברה, שנערך השבוע בלאס וגאס. הכנס, שמשך אליו כ-15 אלף משתתפים מ-99 מדינות, יינעל מחר (ה') בשעות הערב.

"אנחנו עורכים את הכנס השנה תחת הכותרת 'Redefine' (להגדיר מחדש), כי זו כותרת שהיא לא רק חשובה, אלא גם מתאימה לזמנים שבהם אנחנו חיים", אמר טוצ'י על הבמה. "עולם ה-IT משתנה והופך ליותר ויותר מוגדר תוכנה. כתוצאה מכך, עסקים מגדירים את עצמם מחדש ומתבססים היום על תוכנה יותר מכל תקופה אחרת בהיסטוריה. לכן, גם אנחנו, כאנשים, צריכים להגדיר את עצמנו מחדש כדי להפוך לרלוונטיים יותר וכדי לסייע ללקוחות ולארגונים שלנו לעשות את השינוי הזה".

הוא ציטט נתונים מדו"ח היקום הדיגיטלי של IDC ו-EMC שפורסם בחודש שעבר, וציין כי בדו"ח הקודם, שפורסם ב-2012, העריכה IDC כי "בתוך עשר שנים יוכפל היקף המידע פי עשרה. היום הם אומרים שזה ייקח רק שבע שנים. כלומר שלא רק היקף המידע הולך וגדל, אלא גם קצב גידול המידע הולך ונהיה מהיר יותר".

לראיה, אמר טוצ'י, כי "עברו 14 שנים – מ-1991 ועד 2005 – עד שהצליחה EMC לחצות את רף האקסה-בייט בהיקף המידע שהמערכות שלנו מאחסנות בשוק. שימו לב: מדובר בשילוב נפחי האחסון של כל המערכות שמכרנו ב-14 שנים. ב-2010 מכרנו אקסה-בייט של אחסון בשנה אחת. ברבעון השלישי של 2011 מכרנו אקסה-בייט בשלושה חודשים. ב-2013 מכרנו אקסה-בייט בחודש בלבד. אלה הם היקפי וקצבי הגידול שאנחנו מדברים עליהם".

"השקעות אדירות בחדשנות". ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC, על הבמה בלאס וגאס. צילום: אור יעקב

"כיצד ההאצה הזו משפיעה על מקצועני ה-IT?", שאל טוצ'י והשיב: "יש כ-28 מיליון מקצועני IT בעולם היום, כאשר על פי IDC תזדקק התעשייה ל-8 מיליון נוספים עד 2020 – כלומר 36 מיליון מקצועני IT בתוך שש שנים. אבל לא הכל חדשות טובות: אתם אמנם עובדים בתעשייה שהולכת ומתרחבת והדרישה למקצוע שלכם הולכת וגדלה, אבל עד 2020 גם יידרשו מכם יותר. מנהל IT, מנהל אחסון או מנהל בסיסי נתונים, אחראים היום בממוצע על 230 ג'יגה-בייט של מידע. ב-2020 כל אחד מהם יידרש להיות אחראי ל-1.2 טרה-בייט. זה אומר שתצטרכו לקבל כלים הרבה יותר מתוחכמים מספקי ה-IT שלכם".

"הדרך שבה אנחנו מתכוונים לסייע לכם להגדיר את עצמכם מחדש, היא באמצעות השקעות אדירות בחדשנות", אמר יו"ר ומנכ"ל EMC. "השקענו בשנה שעברה 12% מההכנסות שלנו במחקר ופיתוח. רק כדי לסבר את האוזן: מדובר בכ-3 מיליארד דולר. בנוסף, השקענו 10%, או כ-2 מיליארד דולר, ברכישת חברות טכנולוגיה. בשורה התחתונה, מדובר ב-5 מיליארד דולר בשנה שאנחנו משקיעים כדי לוודא שאנחנו ממשיכים לחדש ומספקים לכולכם את הכלים שאתם צריכים".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים