רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות: "2014 תהיה שנה קשה, אולם אמשיך להגדיל את תקציב הטכנולוגיה"

"השנים הבאות תהיינה תחת דגל הקיצוץ, אבל אף על פי כן, לא נקצץ בטכנולוגיה, שהיא מרכיב מרכזי בפעילות שלנו", אמר סער בטקס מיוחד שערך לאנשי המיחשוב של הקופה, לרגל זכייתם בתחרות IT Awards של אנשים ומחשבים

"2014 תהיה שנה קשה מבחינה תקציבית, אולם למרות זאת, תקציב ה-IT של מכבי שירותי בריאות ימשיך לגדול, בגלל החשיבות הרבה שאנחנו מייחסים לטכנולוגיה בפעילות הכללית שלנו", כך אמר היום (ב') רן סער, מנכ"ל הקופה. לדבריו, "השנים הבאות תהיינה תחת דגל הקיצוץ, אבל אף על פי כן, לא נקצץ בטכנולוגיה, שהיא מרכיב מרכזי בפעילות שלנו".

סער אמר את הדברים בטקס מיוחד שערך לרגל זכייתה של מכבי בפרס אלוף האלופים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2013 של אנשים ומחשבים. סער אירח את מנהלי וראשי הצוותים של אגף מערכות המידע של מכבי, בהם המנמ"ר, עופר וייסברג, וסגנית מנהל אגף מערכות מידע וה-CTO של הארגון, פנינה ארביב, כאות הוקרה על זכייתם.

מכבי שירותי בריאות קיבלה את גביע ההצטיינות לאחר שזכתה במספר הרב של פרויקטים בקטגוריות שונות בתחרות – שמונה במספר. בכל שנה מעניקים השופטים פרס מיוחד לארגון שהגיע לבכורה, והשנה הייתה זו מכבי. הפרויקטים שבהם זכתה החברה הם: ניהול מדיה וניהול תורים מורחב, כניסה מאובטחת ליישומים מרחוק, מערכת למיקוד ואיתור אוכלוסיות, מרכז ייעוץ ארצי לצנתורים אלקטיביים, תהליכי B2B לוגיסטיים ברשת בתי מרקחת מכבי פארם, מערכת שיבוץ משמרות, מד דופק לתיק רפואי ומערכת מכ"ם לרופא.

בהמשך דבריו אמר סער כי התרשם מכך שהפרויקטים שזכו בתחרות היו תוצאה של עבודה משותפת בין הצוותים השונים בקופה. "עבודה בשיתוף היא חלק מתהליך עבודה נכון, שמראה על יעילות והתייעלות, והתוצאה היא עבודה מקצועית שזוכה בפרסים", הוסיף המנכ"ל. "שם המשחק הוא לא כמות הפרויקטים אלא מיקוד בפרויקטים שבסופו של דבר משפרים את השירות למבוטחים שלנו". סער ציין כי השנה יתווספו שיתופי הפעולה כמדד נוסף להצלחות בארגון.

וייסברג אמר כי "2013 הייתה שנה עשירה ומגוונת בפעילות שלנו והפרויקטים שזכו בתחרות הם רק חלק קטן ממה שנעשה באגף". הוא הדגיש את שיתוף הפעולה המלא שלו זכה האגף עם כל האגפים בקופה ואמר כי הם הסיבה העיקרית לתנופה הרבה שהיא רושמת בשנים האחרונות. דבר זה בא לידי ביטוי, לדבריו, גם בזכיות בתחרויות. ארביב הודתה לכל ראשי הצוותים והעובדים ואמרה שההצטיינות היא מנת חלקם של כולם, גם אלה שלא זכו השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים