בכיר בסאפ מונה למנהל שירותי האנטרפרייז בבלקברי

ג'ון סימס עובר מהענקית הגרמנית ליצרנית הסלולר, וחובר מחדש למנכ"ל ג'ון שן, עמו עבד בעבר ● החברה הקנדית צפויה לדווח על התוצאות הרבעוניות שלה במהלך סוף השבוע הקרוב

ג'ון סימס, נשיא שירותי המובייל בסאפ (SAP), מונה על ידי  בלקברי (BlackBerry) למנהל שירותי האנטרפרייז הגלובליים בחברה. מדובר בתחום מפתח שצפוי להיות בליבת התוכנית העסקית החדשה של יצרנית הסמארטפונים, השרויה בקשיים. בהודעת החברה הקנדית, ציין המנכ"ל ג'ון שן כי ניסיונו המקיף של סימס בתפניות עסקיות יהווה נכס מצוין לבלקברי בעת שהחברה שואפת להחיות את עתידה הלא ברור.

שן, שנכנס לתפקידו רק בנובמבר האחרון, נחוש לייצב את החברה מחדש כשחקנית נישה, שתתמקד בשוק האנטרפרייז, הכולל את הפלח הממשלתי והארגוני. לקוחות מסוג זה, שהאבטחה היא נושא חשוב ועיקרי עבורם, הם אלה שבעצם תרמו להצלחתה של בלקברי בעבר, שסללה את הדרך לתקשורת אי-מיילים מאובטחת.

ביצרנית הקנדית מקווים כעת כי פלטפורמת בלקברי אנטרפרייז 10 שלה – המאפשרת ללקוחות הגדולים לנהל ברשת הארגונית מכשירים הפועלים גם עם מערכות הפעלה אחרות, כמו iOS של אפל (Apple) או אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), נוסף על מכשירי החברה – תשוב למשוך את הלקוחות. כך, היא תוכל למכור ללקוחות ארגוניים גדולים שירותים יוקרתיים, גם אם לעובדים באותם ארגונים יש מכשירים של ענקיות סלולר מתחרות.

המנכ"ל שן, שכיהן בעברו כמנכ"ל סייבייס (Sybase)  והיה מעורב במכירתה לסאפ ב-2010, הכיר ועבד עם סימס בענקית הגרמנית. בתחילת שנות ה-2000 אושש שן את מצבה של סייבייס והביא אותה לרווחיות. הוא ניהל את החברה עד 2012, עת הושלמה רכישתה על ידי סאפ.

בסוף השבוע צפויה בלקברי לדווח על התוצאות הרבעוניות שלה. במועד זה צפוי שן למסור גם פרטים נוספים על התוכניות העסקיות של בלקברי, הנוגעות לתפניות העסקיות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים