אבי נעים, ראש מועצת בית אריה: "רשות מקומית שאין לה כסף לכבישים לא תוכל להשקיע ב-IT וב-DRP בפרט"

"בכל רשות מקומית נדרש שיהיה מוקד חירום, שם יימצא כל המידע הרלוונטי לאירועי חירום ואירועי שגרה, לטובת ניהול המצבים הללו", אמר נעים, המשמש גם כיושב ראש ועדת הביטחון של מרכז השלטון המקומי ● לדבריו, "אנחנו מנסים להוביל מערך רב-תכליתיות בצורה שוויונית, כי ברור שהיכולות של תל אביב גדולות מאלה של קריית שמונה"

"רשות מקומית שאין לה כסף לסלול כבישים לא תוכל להשקיע ב-IT בכלל וב-DRP בפרט", כך אמר אבי נעים, ראש מועצת בית אריה ויושב ראש ועדת הביטחון של מרכז השלטון המקומי.

נעים היה בין הדוברים ברב שיח שנערך לקראת כנס DRP לאומי – הכנס השנתי להמשכיות ורציפות תפקודית. רב השיח נערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הכנס ייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ביום א', 26 במאי.

לדברי נעים, "מאות הרשויות המקומיות במדינה שונות זו מזו ביכולות ובתקציבים שלהן. קיימים פערים בהכנסות בין הרשויות ולכן נדרש שלכל רשות מקומית תהיה יכולות אוטונומית לפעול. המשותף להן הוא שהן הפכו להיות מהעורף לחזית. ניתן היה לראות זאת במלחמת לבנון השנייה ובמבצעים עופרת יצוקה ועמוד ענן. המלחמה מתנהלת כאן".

לדבריו, "בכל רשות מקומית נדרש שיהיה מוקד חירום, שם יימצא כל המידע הרלוונטי לאירועי חירום ואירועי שגרה, לטובת ניהול המצבים הללו". הוא אמר, כי "אנחנו מנסים להוביל מערך רב-תכליתיות בצורה שוויונית, כי ברור שהיכולות של תל אביב גדולות מאלה של קריית שמונה".

נעים סיים באמרו ש-"עד היום אין מיפוי ברמת המדינה של צנרת המים ושל צוברי גז. ככל שיהיה לרשויות המקומיות יותר מידע על מגוון תשתיות כך נוכל לתת מענה מיידי למצבי חירום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים