גונן ורדי, בונקרסק: "לא כל גוף צריך BCP"

המסקנה הזאת תהיה תוצאה של תהליך שבמסגרתו "המדינה צריכה לסווג את הגופים העסקיים השונים שבתחומה ולהגדיר 'תקינה', משמע - מהן הדרישות העקרוניות שצריך כל גוף שכזה", אמר ורדי, סמנכ"ל החברה ● הוא הוסיף ש-"זהו אבסורד שהמדינה לא הנפיקה עד היום חוזר ובו הנחיות מפורטות, המנחה את חברות הסלולר כיצד עליהן לפעול ואיך עליהן להיערך" וקרא למדינה לעשות כן

"על המדינה לסווג את הגופים העסקיים השונים שבתחומה ולהגדיר 'תקינה', משמע – מהן הדרישות העקרוניות שצריך כל גוף שכזה. בסופו של התהליך יוברר, כי לא כל גוף צריך BCP", כך אמר גונן ורדי, סמנכ"ל בונקרסק.

ורדי היה בין הדוברים ברב שיח שנערך לקראת כנס DRP לאומי – הכנס השנתי להמשכיות ורציפות תפקודית. רב השיח נערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הכנס ייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ב-30 באפריל.

לדברי ורדי, "זהו אבסורד שהמדינה לא הנפיקה עד היום חוזר ובו הנחיות מפורטות, המנחה את חברות הסלולר כיצד עליהן לפעול ואיך עליהן להיערך. נדרש לתת הנחיות מי צריך BCP וכיצד".

הוא ציין מספר פרויקטים שביצעה החברה בקרב לקוחות ארגוניים שונים. "פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל, הבין שנפילה של מערכות ה-IT של הבנק היא בעלת השלכות חמורות הרבה מעבר לכך שהן מצריכות להקריב שעה של עבודה", אמר. "לכן, הבנק השקיע בפרויקט בתחום, באמצעותנו. הקמנו מתקן BCP מחוץ לבנק ישראל. פעמים רבות, החזר ההשקעה בפרויקט שכזה הוא עצום, כאשר השיקול העיקרי הוא עסקי".

"בונקרסק", ציין ורדי, "מטפלת בלקוחות ארגוניים שהבינו שמשמעותה של נפילת המערכות היא עלות כספית גבוהה". בהקשר זה הוא הסביר על פרויקט נוסף של החברה, בפרטנר, ש-"מטרתו הייתה בכלל שיפור יכולות הרשת של חברת הסלולר. במסגרת הפרויקט לקחנו חניון במרכז מסחרי והפכנו אותו לאתר הייצור של החברה".

ככלל, אמר, "גופים עסקיים רבים נכנסו לפרויקטים בתחום עם השקעות לא מעטות, כי הם רוצים להתייעל עסקית, לצד ההכרח שלהם לעמוד ברגולציות בינלאומיות". פרויקט נוסף אותו ציין ורדי הוא "הקמת דטה סנטר חדש בטבע, שהביא להחזר השקעה מיידי, כי פרמיית הביטוח של החברה ירדה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים