ד"ר אסף אברהמי, ידיעות אחרונות: "המכה של המדיה היא שהצרכנים התרגלו לצריכת תוכן ברשת בחינם"

"השינויים שעוברים בשנים האחרונות על עולם התוכן מובילים לכך שצריכתו הופכת להיות 'על הדרך', הלקוח דורש תוכן עדכני מיידי, אין זמן לעומק והתוכן חינמי", אמר ד"ר אברהמי, מנכ"ל YIT, הזרוע הטכנולוגית של קבוצת ידיעות אחרונות ● לדבריו, "צריך להתאים את התוכן לפלטפורמות הדיגיטליות השונות ויש לעשות זאת באופן שונה" ● ככלל, אמר ד"ר אברהמי, "הטכנולוגיה היא ליבת העסקים בעולם המתחדש ויחידת ה-IT חייבת להיות מובילה בפיתוח עסקים בארגון"

"אחת הצרות שזרוע הטכנולוגיה של קבוצת ידיעות אחרונות צריכה להתמודד עימה היא העובדה שהחברה קיימת 70 שנים. כמו כן, עלינו להתמודד עם השינויים שעוברים בשנים האחרונות על עולם התוכן: צריכת תוכן הפכה להיות 'על הדרך', הלקוח דורש תוכן עדכני מיידי, אין זמן לעומק. המכה של המדיה היא שהצרכנים התרגלו לצריכת תוכן באינטרנט בחינם", כך אמר ד"ר אסף אברהמי, מנכ"ל YIT (ר"ת Yedioth Information Technology), הזרוע הטכנולוגית של קבוצת ידיעות אחרונות.

ד"ר אברהמי חתם את כנס KickOff 2013, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית 2013. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ונשיא הקבוצה.

"הטכנולוגיה היא ליבת העסקים בעולם המתחדש", אמר ד"ר אברהמי. "יחידת ה-IT חייבת להיות מובילה בפיתוח עסקים בארגון. ה-IT חייב לספק להנהלות הארגון כלי מדידה אפקטיביים".

בדבריו תיאר ד"ר אברהמי את מוצרי קבוצת ידיעות אחרונות: העיתון הוותיק, כלכליסט, המגזינים, כולל לאישה, ראש1 ובלייזר, 21 מקומונים, לוחות מודעות, העיתון בשפה הרוסית וסטי, שני בתי דפוס ואתרי אינטרנט ובראשם ynet. הוא ציין ש-YIT מונה 160 עובדים.

"צריך להתאים את התוכן לפלטפורמות הדיגיטליות השונות ויש לעשות זאת באופן שונה. תפקידנו לאפשר שזה יקרה", הוסיף. לדבריו, "יש צריכה שונה של תוכן במחשב, בטאבלט ובטלפונים החכמים; יש עיתונים בחינם; חל שינוי בתמהיל ההכנסות; מתחולל שינוי בפרופיל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי; ויש כניסה של טכנולוגיות חדשות. כמו אחרים, אנחנו עוסקים בחיפוש ובפיתוח מנועי צמיחה חדשים".

אחד האתגרים המרכזיים של המנמ"ר במדיה החדשה הוא, לדברי ד"ר אברהמי, "קצב התפתחות טכנולוגי מטורף. לפני שלוש שנים היה על המנמ"ר להתארגן לקראת הכניסה לעולם המובייל וכיום הוא צריך להיערך לעולם הטאבלטים. כמו כן, עליו להתמודד עם סביבה ארגונית מסורתית ושמרנית".

הוא הדגים איך הדברים קורים בקבוצת ידיעות אחרונות. "הקמנו מערך מו"פ עסקי, עם יצירת ערך מיכולות ליבה טכנולוגיות", אמר. "אנחנו עוסקים בפיתוח מוצרים דיגיטליים חדשים. היינו הראשונים במיזם הספר האלקטרוני הראשון, ע-ברית – אתר תוכן להורדת ספרים אלקטרונים. פיתחנו פלטפורמה שמאפשרת פרסום מגזינים על גבי המכשירים הניידים, כאשר המוצרים של הפרינט וה-iPad שונים אלה מאלה".

ד"ר אברהמי ציין שהזרוע הטכנולוגית של ידיעות אחרונות מספקת שירותים לארגונים ולחברות מעבר לקבוצה. "YIT מתמחה בהקמת מיזמי אינטרנט גדולים, מיזמי תוכן ומסחר. החברה מספקת ייעוץ ובחינת פתרונות אינטרנטיים יצירתיים, שתואמים לפעילות העסקית של הלקוח", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים